Geplaatst: 28 januari 200916 jaren comment_1252743 Zou iemand mij (misschien doormiddel van een kaart) kunnen vertellen waar je precies 4 wanted sterren krijgt als je op het vliegveld rijdt? Want ik zou ook graag een keer rond willen rijden, zonder dat je meteen zoveel politie achter je aan krijgt Alvast bedankt Robbin
Geplaatst: 28 januari 200916 jaren comment_1252749 Zou iemand mij (misschien doormiddel van een kaart) kunnen vertellen waar je precies 4 wanted sterren krijgt als je op het vliegveld rijdt? Want ik zou ook graag een keer rond willen rijden, zonder dat je meteen zoveel politie achter je aan krijgt Alvast bedankt Robbin Het vliegveld van IV is heel makkelijk te betreden met de auto, motor, enzovoorts. Er zijn verschillende ingangen naar het vliegveld, die simpel en alleen worden bewaakt door een volgevreten bewakertje, en een slagboom. Eenmaal op de landingsbanen krijg je de politie achter je aan. Deze vervolgens kwijt raken is alleen te doen voor de echte hardcore gamers.
Geplaatst: 28 januari 200916 jaren comment_1252753 Als je écht in alle rust het vliegveld wil verkennen, moet je dat in multiplayer doen. Bijvoorbeeld in de party- of freemode. De politie zal je dan niet achtervolgen als je het vliegveld betreedt. Als je geen toegang hebt tot internet, zul je gewoon op goed geluk de luchthaven op moeten rijden in singleplayer. Met een snelle wagen blijf je de politie wel voor. Je kan dan natuurlijk niet op je gemak elke hoek van het vliegveld bekijken . De lose-wanted-level cheat heeft geen effect op het vliegveld.
Geplaatst: 28 januari 200916 jaren comment_1252760 Je ziet soms wel eens auto's achter elkaar op een weg rijden, nou als je daarin rijdt rijdt je op het vliegveld en krijg je geen Wanted Level. Maar als je buiten de baan raakt dan krijg je wel een Wanted Level.
Geplaatst: 28 januari 200916 jaren comment_1252832 Zou iemand mij (misschien doormiddel van een kaart) kunnen vertellen waar je precies 4 wanted sterren krijgt als je op het vliegveld rijdt? Want ik zou ook graag een keer rond willen rijden, zonder dat je meteen zoveel politie achter je aan krijgt Alvast bedankt Robbin Het vliegveld van IV is heel makkelijk te betreden met de auto, motor, enzovoorts. Er zijn verschillende ingangen naar het vliegveld, die simpel en alleen worden bewaakt door een volgevreten bewakertje, en een slagboom. Eenmaal op de landingsbanen krijg je de politie achter je aan. Deze vervolgens kwijt raken is alleen te doen voor de echte hardcore gamers. Dan ben ik een echte hardcore gamer: toen ik GTA IV nog maar net had was ik daar al ontsnapt met een taxi die daar gparkeerd stond
Geplaatst: 28 januari 200916 jaren comment_1252915 Zou iemand mij (misschien doormiddel van een kaart) kunnen vertellen waar je precies 4 wanted sterren krijgt als je op het vliegveld rijdt? Want ik zou ook graag een keer rond willen rijden, zonder dat je meteen zoveel politie achter je aan krijgt Alvast bedankt Robbin Het vliegveld van IV is heel makkelijk te betreden met de auto, motor, enzovoorts. Er zijn verschillende ingangen naar het vliegveld, die simpel en alleen worden bewaakt door een volgevreten bewakertje, en een slagboom. Eenmaal op de landingsbanen krijg je de politie achter je aan. Deze vervolgens kwijt raken is alleen te doen voor de echte hardcore gamers. Dan ben ik een echte hardcore gamer: toen ik GTA IV nog maar net had was ik daar al ontsnapt met een taxi die daar gparkeerd stond ik ook alleen anders reed met een sanchez daar en politie achter me aan reed het water in kwam er net een boot langs klom erop en vaarde weg
Geplaatst: 28 januari 200916 jaren comment_1252918 Kijk even op mijn profiel, bij mijn posts. Ik heb een kaart gemaakt van waar je precies je Wanted Level krijgt. Anders kun je nog in Freemode het vliegveld betreden zonder een Wanted Level.
Geplaatst: 28 januari 200916 jaren Auteur comment_1253412 Hartelijk bedankt iedereen Ook voor de kaart;) Groetjes Robbin Edit: Te vroeg gejuichd, kan hem niet vinden Bewerkt: 28 januari 200916 jaren door Robbin_gta
Geplaatst: 31 januari 200916 jaren comment_1256148 Zou iemand mij (misschien doormiddel van een kaart) kunnen vertellen waar je precies 4 wanted sterren krijgt als je op het vliegveld rijdt? Want ik zou ook graag een keer rond willen rijden, zonder dat je meteen zoveel politie achter je aan krijgt Alvast bedankt Robbin Het vliegveld van IV is heel makkelijk te betreden met de auto, motor, enzovoorts. Er zijn verschillende ingangen naar het vliegveld, die simpel en alleen worden bewaakt door een volgevreten bewakertje, en een slagboom. Eenmaal op de landingsbanen krijg je de politie achter je aan. Deze vervolgens kwijt raken is alleen te doen voor de echte hardcore gamers. Dan ben ik een echte hardcore gamer: toen ik GTA IV nog maar net had was ik daar al ontsnapt met een taxi die daar gparkeerd stond Hardcore Gamers 4 Life!
Zou iemand mij (misschien doormiddel van een kaart) kunnen vertellen waar je precies 4 wanted sterren krijgt als je op het vliegveld rijdt? Want ik zou ook graag een keer rond willen rijden, zonder dat je meteen zoveel politie achter je aan krijgt
Alvast bedankt
Robbin