breezie Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Doordat de server browser in MTA 1.1.1 niet meer werkt en dat MTA 1.1.2 constant crasht heb ik een eigen server browser gemaakt voor MTA: gewoon een server selecteren en op connect klikken Download hier best te gebruiken in combinatie met MTA 1.1.1 dus Reageren
Gta-killer Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Mooi gemaakt Als je ook iets zou kunnen maken zodat mta ook op vista werkt, maar dat is denk ik iets te moeilijk Reageren
Wrieh Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Als ze MTA Race nou is vrijgeven dan kan dr een vista patch gemaakt worden :/ Ik post hem ook ff op wat MTA Forums zodat zij daar ook gebruik van kunnen maken ! Bewerkt: 21 februari 2009 door Wrieh Reageren
breezie Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Mooi gemaakt Als je ook iets zou kunnen maken zodat mta ook op vista werkt, maar dat is denk ik iets te moeilijk zolang het MTA team de code van MTAv1 niet vrijgeeft zal dit nooit mogelijk zijn volgens mij. jammer dat ze zich enkel concentreren op de nieuwe versie, want deze is imo totaal niet geschikt voor race, maarja wat doe je eraan he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.