Jump to content

School's Pc

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb een pest hekel aan die **** pc op school zo langzaam en vandaag had ik les dus ging ik effe Flitskikker info tool downloaden en kijken wat de spec's zijn!!! hier het resultaat!!!

pcsetupvanschoolslechtmij4.png

behoordeel het zelf ! :schater: dan heb ik 1 vraag op school bij mij als ik dan op de pc zit kan de docent zo alles zien wat ik doe en wat ik in type en ook wachtwoorden enzo.... maar ik wil niet dat hij mee kijkt! weet iemand hier een oplossing voor?

Groeten mickymous!

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ikt

4

• Sprunk

4

• TaartJJ~!

2

• ComKwak

2

Geplaatst:

is niet zo heel slecht voor een school pc, net zoveel GHz in de processor als die van mij :puh:

overigens zijn die altijd sloom omdat alles aan een mega groot netwerk zit gekoppeld :puh:

Antwoord op je vraag: het daar gewoon niet doen?

Geplaatst:

Ik zit nu thuis, maar ik weet wel wat voor PC's we hebben op school ^^.

Op onze etage staan een stuk of 40 Pentium 4 3,2 GHz PC's met ieder 1024 MB geheugen en een Nvidia GeForce4, een betere chip is toch niet nodig want aan gamen doen we niet op school ^_^

De PC"s werken trouwens heerlijk.

Geplaatst:

Bij ons op school hebben ze computers met een Intel E8200 processor er in en 1 gigabyte intern geheugen. Verder niks speciaals, aangezien ik er zelf eentje in elkaar heb gezet.

Geplaatst:
Bij ons op school hebben ze computers met een Intel E8200 processor er in en 1 gigabyte intern geheugen. Verder niks speciaals, aangezien ik er zelf eentje in elkaar heb gezet.

Da's zeer luxe :')

Geplaatst:

Dat is nog altijd beter als mijn verotte Pentium 3...

Op onze school hebben ze trouwens van die stomme Apple eMac's staan. Die dingen werken echt rot... die muizen hebben ook geen rechtsklik. (dat is dan CTRL-klik)

Geplaatst:

Bij ons hebben de van die slooooooooome Dell PC met een 2.0 Ghz P4 en 512Mb geheugen. :schater:

Als je IE opstart zit je al 30 seconden te wachten.

Geplaatst:

bij ons ook pentium 4 idd, alhoewel ik me eigen schoolpc heb, namelijk me laptop. ^^

en ja komt mede door die netwerken op scholen dat pc's ook zo traag zijn, die moeten alles daarvan laden.

Geplaatst:

Onze school heeft een Intel Core 2 Duo @ 2.3GHz (geen idee welk model). 1GB ram en ook nog een Intel grafische kaart (intern) met 128MB VRAM. Ik wilde CPU-Z downloaden maar dat wijf kwam eraan lopen.

Geplaatst:

Bij ons hebben ze 2 soorten pc's, de snelle met een P4HT 1gb en ik wil niet weten wat voor een vga, die gaan nog wle een beetje. en de slome(ja echt sloom) met een P4 512MB, op deze duurde het gisteren ruim 5 minuten om adobe premiere op te starten.

Geplaatst:

En dat opstarten van die dingen is ook zo verschikkelijk traag. Als we 's ochtends het eerste uur in het computerlokaal les hebben, zijn we altijd heel erg blij. Opstarten van die PC's neem altijd een kwartier in beslag ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Bij ons op school heeft de stroom het gedeeltelijk begeven. En de computers zijn zo traag is ik weet niet wat. Je kan hem het beste aanzetten, even iets anders gaan doen, en dan 20 minuten later terugkomen. En dan mag je hopen dat hij al is opgestart. Verder het internet gaat wel aardig, met 10 seconden is de browser wel opgestart. :puh:

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Wij schijnen komende maand nieuwe pc's te krijgen op school. Wat er nu staat is opzich ook wel goed voor een beetje internetten, maar daar is ook alles mee gezegd. Als je drie websites en msn aan hebt staan loopt ie al vast.

Wat voor hardware er in zit weet ik niet precies want ik zit nu niet op school. Maar we hebben ook nog een kar met laptops, die zijn wel ietsje sneller.

Geplaatst:

Er zijn bij ons op school wel een aantal nieuwe PC's, omdat leerlingen de oude computers hebben gesloopt, door de draadjes eruit te trekken. _O_

Die PC's hebben een Core 2 Duo. Maar ik weet niet of je ook echt snel zijn, heb er nog niet achter gezeten. zag het alleen aan het stickertje wat er op geplakt zat. Het Windows logo was tevens al gejat. ^_^

Geplaatst:

Idd die pc doen zo langzaam opstarten!!! gaat wel 10 min van je tijd af maar zit tog aleen maar op GTA FORUM dan:p want geen zin om dinge type voor school:P ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...