thuron Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Hallo, Ik heb een paar problemen ondervonden met een RPG script dat ik heb gevonden. Het probleem is dat je verkeerd gespawnd word bij het inloggen, waardoor hij crashed. Kan iemand mij vertellen waar ik de coördinaten van het spawnen kan vinden? Het script als bijlage (anders een beetje groot . Alvast bedankt! Thuron RPG.zip Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Deze staan in dit geval bij regel 1351 t/m 1379, de AddPlayerClass-functie. Had wel verwacht dat je zelf spawns kunt opzoeken, want dat is toch echt de basis als Pawn-er. Reageren
thuron Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 ja sorry, maar ben er nog niet zo lang mee bezig. het is tot nu toe alleen problemen oplossen, wat tot dusver nog wel was gelukt, maar bij dit probleem kon ik er helemaal nie uit komen. in ieder geval bedankt!! Reageren
thuron Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Dit werkte niet, maar ik heb de oplossing gevonden: ik moest op regel 2831 een coördinaat neerzetten!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.