ludas Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 ik zag in een filmpje op youtube iemand die een zwarte bodywarmer droeg met een witte capushon (fout gespeld) weet iemand waar je deze kan kopen en wat het is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Hier onder staan de drie kledingzaken in GTAIV. Russian Shop Modo Store Perseus Clotes en Suites Als je op een van de winkels klikt, dan zie je alle kledingstukken die ze per winkel verkopen. Ik heb zelf eventjes snel gekeken, en zag geen zwarte boddywarmer met witte capuchon. Maar wie weet zie jij hem wel hangen. Bewerkt: 28 januari 2009 door Pennywise The Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 ik zag in een filmpje op youtube iemand die een zwarte bodywarmer droeg met een witte capushon (fout gespeld)weet iemand waar je deze kan kopen en wat het is? kijk eens goed naar beeld is het online zo ja dan klopt dat je het zag zo nee en was het offline dan is het mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ludas Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 ok het staat er niet bij en het is offline Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
halllo40 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Hier onder staan de drie kledingzaken in GTAIV.Russian Shop Modo Store Perseus Clotes en Suites Als je op een van de winkels klikt, dan zie je alle kledingstukken die ze per winkel verkopen. Ik heb zelf eventjes snel gekeken, en zag geen zwarte boddywarmer met witte capuchon. Maar wie weet zie jij hem wel hangen. maar klopt zijn theorie niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Kan je het filmpje eens laten zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.