Jump to content

(Gta) auto's modden/downloaden


Joost01

Recommended Posts

Beste GTA IV gamers,

Ik ben op zoek naar een auto die veel lijkt kwa kleuren en de sirenes heeft van de Nederlandse Politie voertuigen.

Zoals deze ofzo, als het te downloaden is in welke map zet ik dit dan op me computer want ik heb alleen deze mappen bij de plek waar mijn game staat.

- common

- LANG_README

- movies

- OfflineActivation

- pc

Screenshot van de mappen:

Zie ..

Wie kan mij hier meer over vertellen, ik ga even zoeken naar een geluidsopname voor die sirene. :Y

Alvast heel erg bedankt voor de hulp.

Bewerkt: door slytherin78
Link to comment
Delen op andere websites

Beste,

tot nu toe beschikt GTA IV nog niet bijsterveel over modding mogelijkheden. Autos die worden gemaakt voor GTA IV en downloadable worden gezet dienen van model naar GTA IV formaat te worden geexporteert. Tot nu toe zijn hier geen tools voor.

Helaas zal je nog een aantal maanden moeten wachten totdat GTA IV je genoeg mogelijkheden bied om te modden.

mvg. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Beste,

tot nu toe beschikt GTA IV nog niet bijsterveel over modding mogelijkheden. Autos die worden gemaakt voor GTA IV en downloadable worden gezet dienen van model naar GTA IV formaat te worden geexporteert. Tot nu toe zijn hier geen tools voor.

Helaas zal je nog een aantal maanden moeten wachten totdat GTA IV je genoeg mogelijkheden bied om te modden.

mvg. Tim

Das balen.. :duh:

Maar toch bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

>> hier zo << zie je wagens die je al kan downl. helaas voor jouw nog geen nederlands politie wagens.

Wat ik je wel kan vertellen is dat de laatste weeken het aantal wagens die te downloaden zijn, aanzienlijk in hoeveelheid zijn toegenomen.

geduld is dus nog de boodschap.

Link to comment
Delen op andere websites

>> hier zo << zie je wagens die je al kan downl. helaas voor jouw nog geen nederlands politie wagens.

Wat ik je wel kan vertellen is dat de laatste weeken het aantal wagens die te downloaden zijn, aanzienlijk in hoeveelheid zijn toegenomen.

Fout... het zijn dus geen wagens...

Als je niet blind overal op hebt geklikt, heb je kunnen lezen dat er nadat je op cars hebt geklikt, je dan naar textures kon.

Je kon niet op een automerk klikken o.i.d.

En textures zijn geen auto's.

Dus er zijn nog helemaal geen auto's te downloaden alleen de texture van een aantal auto's zijn gemod.

Voor auto's zul je inderdaad een tijdje moeten wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...