Henkflexx Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Hallo allemaal, Ik heb San Andreas V2. En ik heb hem gedowngrade naar V1 ( logisch:P ) En ik heb noobmode geinstaleerd en zonder de downgrade doet ie het maar met niet als ik hem opstart ( S.A dus ) dan doe ik 'load game' en dan klik op de save game die ik wil en dan gaat ie halverwege goed en dan stopt ie en keert ie terug naar windows en er staat dan: U was bezig met een bewerking er is een fout begaan het spel sluit zich nu af. Wat is die fout dan???? Kan iemand mij helpen?? Gr Henkflexx. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Dat komt omdat je bij het gebruik van de N00bmode de main.scm en script.img bestanden vervangt, waardoor savegames die met dezelfde bestanden draaien het niet meer doen. Je zult dus een New Game moeten starten, of een speciaal voor de N00bmode geoptimaliseerde savegame downloaden. Veel succes! Reageren
Henkflexx Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Heb ik gedaan dan doet ie het nog niet maar alleen met new game doet ie het wel. Maar toen had ik nog steeds V2 van S.A. Ik heb dus S.A gedowngrade naar V1 en toen Noobmode gedownload en toen Mods gedownload en toen gaf ie een fout aan. hoe kan ik al die dingen doen zonder een fout ? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Heb ik gedaan dan doet ie het nog niet maar alleen met new game doet ie het wel. Maar toen had ik nog steeds V2 van S.A. Ik heb dus S.A gedowngrade naar V1 en toen Noobmode gedownload en toen Mods gedownload en toen gaf ie een fout aan. hoe kan ik al die dingen doen zonder een fout ? Om gelijk even een misverstand te wereld uit te helpen: Als je GTA San Andreas downgrade, maak je in feite alleen de game moddable. Normaal gesproken zou je je savegames dus gewoon kunnen blijven gebruiken. Jij hebt nu waarschijnlijk een V1 n00bmode savegame gedownload, terwijl je dus een V2 n00bmode savegame moet hebben. Reageren
Henkflexx Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik zal even kijken wat ik kan doen dankje voor je hulp:D Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Je hebt een V1 N00bmode en een V2 N00bmode savegame? Onzin, dunkt me Het is een SM-modificatie die dus 'main.scm' en 'script.img' verandert. Aangezien die dan noch overeenkomt met die van V1, noch met die van V2, moet je gewoon een N00bmode savegame downloaden; ongeacht de versie. Er zijn wel twee versies van N00bmode, maar bij mijn weten zijn er van de eerste nog maar weinig downloads. Je vindt hier een 100% N00bmode-savegame. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.