Nissan Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Hey mensen, ik heb die hele folder van de XBOX 360 nog eens overgelezen, want ik was heel even een belangrijk punt vergeten Kost het persé geld om met XBOX Live Over het Internet Multiplayer te kunnen spelen. Voor de Marketplace heb je Geld of Microsoft Points nodig... Maar over het algemeen ben ik het ontgaan Iemand andwoord? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Ja, voor online gamen op xbox live moet je xbox live gold kopen (zo'n 60 euro per jaar) . Ik blij dat ik een PS3 heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Als je een gloednieuwe x-box hebt, op deze x-box een gamertag aanmaakt en dan voor een 'Silver' abonnement kiest, zul je één maand gratis krijgen. Dit kan drie keer (met drie nieuwe gamertags, dus). Er zijn veel mensen die zeggen dat dit niet meer werkt sinds het nieuwe dashboard. Ik heb echter op 11 januari een nieuwe gamertag aangemaakt, en het werkte bij mij nog steeds. Je zou dus kunnen kijken of dit bij jou ook werkt. Daarna zul je natuurlijk wel moeten gaan betalen, er is geen uitweg.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Stelletje uitzuigers daar bij Microsoft... Dank jullie voor jullie antwoorden. Ik weet genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Je krijgt ook nog een maand gratis bij aankoop van GTA IV, moet je even bij de boekjes kijken... Heb zelf na die maand meteen een jaar abbonement gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.