daimai Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Hello, Ik heb sinds vanmorgen Gta en heb hem direct geinstalleerd. Dit lukte allemaal, tot ik wilde spelen. Als ik Game start (of zoiets) kies en na de laadscchermen, zakt mijn framerate enorm. Ik heb een benchmark gedaan en daar kreeg ik: 2 FPS!!!! Kheb alle patches van R* en Nvidia gedaan maar het probleem blijft. Weet iemand een oplossing?? Mijn specs: - mobo: Asus P5E-V HDMI - processor: intel quad core q8200 @ 2.4gh - video: Nvidia 9600 gt 1gb - hdd: 120 gb ong. 60 gb vrij - Psu: 600W Ik heb GTA wel niet op c: geinstalleerd, maar op een andere partitie. Zou dit de oorzaak eventueel kunnen zijn? Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Wat zijn je graphics-instellingen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
daimai Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Wat zijn je graphics-instellingen? Heb al alles geprobeerd, van alles high tot alles low het helpt niks. Zoals je ziet op de foto, ga ik ook niet over de limiet van mijn pc... Bij de benchmark staat ook dat hij niet mijn volledige geheugen gebruikt... EDIT: resolutie = 1680*1050 ==> standaard voor mijn beeldscherm, maar op 800*600 blijft het probleem Bewerkt: 28 januari 2009 door daimai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Zet 't eens even op medium, de 9600GT heeft niet genoeg power om het spel op hoog te draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
daimai Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Zet 't eens even op medium, de 9600GT heeft niet genoeg power om het spel op hoog te draaien. Heb ik al gedaan , zelfs op low. helpt niks ik heb ff gekeken hoeveel FPS ik heb tijdens opstarten 60 bij opstarten 23 vanaf startscherm (waar je kiest start game, quit, guide,...) 7 bij options Bewerkt: 28 januari 2009 door daimai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.