Jump to content

Headset VOIP


henkie76

Recommended Posts

Hoi allemaal.

Speel al een tijdje gta 4 op de PC ook online maar heb sinds vandaag een headset en vraag me af hoe ik multiplayer met headset kan spelen. Heb al een aantal games geopend maar die waren allemaal zonder headset en ik heb geen idee hoe ik met anderen kan ouwehoeren.

Weet iemand hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak zijn er bepaalde "push-to-talk" instellingen, dus een knop die je ingedrukt moet houden als je wat zegt, gewoon beetje rondzoeken in de options, hoe je dit instelt etc, wel is het veel beter ventrilo of teamspeak ( raadt teamspeak af omdat die een delay heeft en je pas 2 seconden later iemand anders hoort ) te gebruiken, aangezien dan niet iedereen in de server jou gelul hoort, maar alleen de mensen bij jou op de ventrilo/teamspeak server.

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak zijn er bepaalde "push-to-talk" instellingen, dus een knop die je ingedrukt moet houden als je wat zegt, gewoon beetje rondzoeken in de options, hoe je dit instelt etc, wel is het veel beter ventrilo of teamspeak ( raadt teamspeak af omdat die een delay heeft en je pas 2 seconden later iemand anders hoort ) te gebruiken, aangezien dan niet iedereen in de server jou gelul hoort, maar alleen de mensen bij jou op de ventrilo/teamspeak server.

Heb niets kunnen vinden in opties wat betreft Push to talk. Headset werkt prima in skype maar heb geen instellingen kunnen vinden in gta IV.

Enig idee waar die instellingen staan? (configuratiescherm of in-game?)

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak zijn er bepaalde "push-to-talk" instellingen, dus een knop die je ingedrukt moet houden als je wat zegt, gewoon beetje rondzoeken in de options, hoe je dit instelt etc, wel is het veel beter ventrilo of teamspeak ( raadt teamspeak af omdat die een delay heeft en je pas 2 seconden later iemand anders hoort ) te gebruiken, aangezien dan niet iedereen in de server jou gelul hoort, maar alleen de mensen bij jou op de ventrilo/teamspeak server.

Heb niets kunnen vinden in opties wat betreft Push to talk. Headset werkt prima in skype maar heb geen instellingen kunnen vinden in gta IV.

Enig idee waar die instellingen staan? (configuratiescherm of in-game?)

Ah zag hier:

http://www.gamespot.com/ps3/action/grandth...&pid=933036

dat het niet werkt in freemode. Natuurlijk precies waar ik het getest had. Zal het morgen eens in een ander soort MP proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat je in het menu 'Audio' je microfoon aan of uit kan zetten, maar bij mezelf werkt m'n headset dan nog niet, jij kan het eens proberen, misschien dat het dan wel werkt?

Dat had ik al gevonden. Maar heb begrepen dat alleen andere mensen met een headset met je kunnen communiceren in MP. Probleem is dat die er maar weinig zijn. Je kunt ze herkennen aan een icoontje bij hun naam ")))" maar ben ze nog niet tegen gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...