Jump to content

100%Savegame in game

Recommended Posts

Geplaatst:

Ga naar ''mijn documenten'', en an naar ''GTA San Andreas User Files''.

daar plak je de saved game.

Nu zou hij gewoon in de saved games lijst moeten staan.

Veel speelplezier!

Geplaatst:

Nog even een toevoeging: Als de savegame standaard in slot 1 opgeslagen zou worden, maar je wilt een huidige savegame in slot 1 behouden, dan kun je het getal in de naam van het bestand 'GTASAsf1.b' gewoon veranderen in een getal naar keuze.

Voorbeeld: Je hebt een speciale savegame in slot 1, en wil die om bepaalde redenen behouden. Je ziet dat er in een ander slot geen savegame opgeslagen is. Dan kun je de naam van de gedownloade savegame veranderen van 'GTASAsf1.b' naar bijv. 'GTASAsf2.b'. Wanneer je de game dan opstart, zul je zowel je oude savegame als de zojuist gedownloade savegame kunnen gebruiken. :)

Geplaatst: (bewerkt)

hij staat in de map GTA San Andreas User Files,Maar steeds als ik me spel opstart zie ik hem niet staan.

ps.Heb mods gebruikt.en mijne is ge downgrade

Bewerkt: door Rogier0202
Geplaatst:
hij staat in de map GTA San Andreas User Files,Maar steeds als ik me spel opstart zie ik hem niet staan.

ps.Heb mods gebruikt.en mijne is ge downgrade

Als je de game downgrade, maak je het spel eigenlijk alleen moddable. Aan je savegames verandert niets, dus deze kun je in principe gewoon blijven gebruiken. Dus als je een V2 exemplaar hebt en deze downgrade, dan moet je alsnog gebruik blijven maken van savegames voor deze versie. Waarschijnlijk heb jij een V1 savegame gedownload, die in dit geval dus niet zal werken.

Veel succes! :cya:

Geplaatst:

Ik heb Savegame versie 2.0 gedownload,Toen heb ik hem opgslagen in bureaublad,Toen heb ik hem gekopieerd naar GTA San Andreas User Files,Dan staat die met de naam 100__PC_V2_SaveGame.rar in de map,En dan open ik me spel,Ga naar loadgame,Staat die nergens.

Geplaatst:

Je moet het .rar bestand eerst nog uitpakken, aangezien daar de bestanden in staan. Deze bestanden kun je uitpakken met Winrar, welke je hier kunt downloaden. Op de link die ik zonet gaf is ook verdere informatie over het programma vinden, mocht je er meer over willen weten.

Veel succes! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Hij doet het nu,Bedankt voor je hulp Silverbyte :tu:

Ps:Jongens er mag een :slotje: op

Bewerkt: door Rogier0202

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...