dn_mathias Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) mijn vraag is bij de mijn Madd Dogg's Rhymes hoe snij je die keel af ? Bewerkt: 28 januari 2009 door dn_mathias Reageren
GTA Haas Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Als je bij die missie binnengaat in Madd Dogg's Crib dan zie je linksboven hoe je het moet doen, maar op welke platform heb je GTA SA? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Om de keel van de bewakers door te snijden moet je eerst achter 'm staan, en vervolgens de knop indrukken waarmee je normaal gesproken op een vijand lockt. Op de PC is dat de rechtermuisknop, op de PS2 de R1 knop en op de Xbox de R knop. Vervolgens druk je op de knop waar je mee vuurt, en de rest gebeurt praktisch vanzelf. Ik wil je nog even als tip meegeven dat je het beste naar de bewaker toe kan sluipen, in plaats van er nonchalant op af te lopen. Dan is de kans namelijk groter dat hij je ziet of hoort, en valt het hele plan in duigen. Veel succes! Bewerkt: 28 januari 2009 door Silverbyte Reageren
dn_mathias Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Het is misschien een domme vraag maar hoe verzet je je beeld ? Reageren
Beagle Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Het is misschien een domme vraag maar hoe verzet je je beeld ? Door je muis te bewegen of op de PS2 of Xbox een van de analoge sticks te draaien Reageren
Nissan Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Op de PLaystation moet je trouwens de Driehoek knop gebruiken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Je hoeft niet per se de Keel door te snijden, maar wel vermoorden. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Zoals duidelijk te zien is is de topicstarter al in San Fierro aangekomen, hulp hier is voorlopig niet meer nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.