Jump to content

vice city and liberty city

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zat zo net ff te denken is het niet mogelijk om 1 groot level te maken en daar de levels van gta3 en vice city in te maken en heeeeel mischien san andreas (data staat op de ps2 disk)

zou wel mooi zijn je gaat een brugje over en je bent in liberty city (maar dan wel.. vice city wagens enzo want moet wel mogelijk zijn en je kan niet meer wagens bij maken dus alleen gta3 of vice city wagens

Geplaatst:
die mod bestaat al, GTA:LC, (gta Liberty City)

neej zo'n bedoel ik niet gta liberty city is vice city IN liberty city maar ik bedoel zo van plak beide steden op 1 grote map en je hebt 2 levels in 1 dus 1 reuzachtige

Geplaatst:

Dat zou wel leuk zijn, maar dit past niet in een zo'n level......en aangezien niet de limieten ooit heeft kunnen veranderen........zullen deze steden nooit bij elkaar gevoegd worden...

Geplaatst:

mischien toch wel als je de leuke delen uit liberty city in vice city zet ik maak ff een paint (of photoshop) hoe ik het bedoel

Geplaatst:

Het team van GTA Liberty City gaat inderdaad proberen om en LC, VC en SA bij elkaar te krijgen.

Daarom zetten ze nu Liberty City om naar Vice City om allebei in San Andreas te krijgen.

Iedergeval of het helemaal gaat lukken weet ik niet.

Geplaatst:

Leuk ideetje, maar ik denk dat het heel lastig wordt om het allemaal precies goed in elkaar te laten passen. R* gebruikt namelijk hele grote bodemplaten. ;)

Geplaatst:
Leuk ideetje, maar ik denk dat het heel lastig wordt om het allemaal precies goed in elkaar te laten passen. R* gebruikt namelijk hele grote bodemplaten. ;)

alles kan met een beetje moeite

Geplaatst:

De algemene verwachting is dat in de SA engine wil ruimte genoeg is om VC en/of LC erbij te plaatsen. Maar totdat we de engine van SA grondig aan de tand hebben kunnen voelen, blijven dit niet meer dan speculaties.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...