keessie Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 hallo heeft iemand het id van het reuzenrad op een pier in san andreas? ik kan hem niet vinden grz Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Het is geen voertuig en heeft volgens mij geen ID. Reageren
keessie Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 het heeft wel een object id Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 In dat geval zit je in het verkeerde subforum, klik hier voor meer informatie. Voor dit soort vragen moet je dus in de Modding fora zijn. Bij deze verplaatst vanuit SA: General. Reageren
Puma Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Het object-id (en andere info, zoals .dff en .txd) kun je vinden door het te bekijken met de mapviewer. Check even op deze pagina, en lees het stukje dat over de mapviewer gaat. Reageren
Beagle Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 De volgende keer even één topic posten, ik had >hier< gereageerd en dan zie ik nog zo'n topic, dan heb ik dus nutteloos in je andere topic gereageerd (gebeurd vaker, vind ik wel vervelend). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.