Jump to content

Caught !

Recommended Posts

Geplaatst:
Tips & Ideeen welkom :tu:

sized_caughtsig2.jpg

bij de 2e pic is het kaasvaak :puh: die L is niet te lezen maarja verder oke ben niet zo manga freak maarja ieder

ze eigen jasje

Geplaatst:

Noem je dit simpel? Schilderijen van Piet Mondriaan vind ik simpel, dit toch niet?¿

Ik vind het juist erg mooi en goed uitgewerkt. Ben momenteel hard aan het brainstormen naar eventuele tips, maar ze zijn gewoon niet in te denken. Je zou zeggen dat er een iets donkerdere border omheen had gekunt, maar zelfs dat hindert het geheel verder niet.

Normaal ben ik meer van de abstracte en rechte lijnen, maar deze vorm van kunst is werkelijk prachtig.

Ik heb er weinig woorden voor...

9.5/10 kiu :tu:

Geplaatst:

Cool, in wat voor Situatie is dit? Zit de Politie achter haar aan en word ze gesnapt?

Iedergeval, mooi gemaakt en een donker effect is hier goed gebruikt.

9.4/10

Geplaatst: (bewerkt)

Wow wist niet dat mensen zo posistief zou reageren had meer negatiefitijd verwacht , maar goed sommige mensen hebben goeie ogen :D Hardstikke bedankt voor de comments . en ja ze vlucht voor de wet :D maarja uiteindelijk wordt ze gepakt.

Bewerkt: door Klaasvaak-nl
Geplaatst:

Wees niet te zelf tevreden, want nu kom ik 0_0 Grapje

Hij is best redelijk... alhoewel er zijn altijd puntjes waar je de volgende keer op kan letten ;)

Probleem 1: De background is iets te saai, probeer dit te verhelpen met een C4D en wat smudgen ;)

Probleem 2: Belichting is niet al te best. Probeer het iets kleiner te doe, zodat het alleen op de focal richt ;)

Probleem 3: Tekst is niet mooi, probeer eens wat anders met de tekst... en het hoeft niet altijd met veel effecten... also is de ligging heel slecht... probeer het naast de focal te leggen ;)

Owja... de render lijkt nogal Low-quality, pak volgende keer een betere render ;)

7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...