Klaasvaak-nl Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Tips & Ideeen welkom Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Tips & Ideeen welkom bij de 2e pic is het kaasvaak die L is niet te lezen maarja verder oke ben niet zo manga freak maarja ieder ze eigen jasje Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Noem je dit simpel? Schilderijen van Piet Mondriaan vind ik simpel, dit toch niet?¿ Ik vind het juist erg mooi en goed uitgewerkt. Ben momenteel hard aan het brainstormen naar eventuele tips, maar ze zijn gewoon niet in te denken. Je zou zeggen dat er een iets donkerdere border omheen had gekunt, maar zelfs dat hindert het geheel verder niet. Normaal ben ik meer van de abstracte en rechte lijnen, maar deze vorm van kunst is werkelijk prachtig. Ik heb er weinig woorden voor... 9.5/10 kiu Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Cool, in wat voor Situatie is dit? Zit de Politie achter haar aan en word ze gesnapt? Iedergeval, mooi gemaakt en een donker effect is hier goed gebruikt. 9.4/10 Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Wow wist niet dat mensen zo posistief zou reageren had meer negatiefitijd verwacht , maar goed sommige mensen hebben goeie ogen Hardstikke bedankt voor de comments . en ja ze vlucht voor de wet maarja uiteindelijk wordt ze gepakt. Bewerkt: 29 januari 2009 door Klaasvaak-nl Reageren
Monkey.D.Frikandel Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Wees niet te zelf tevreden, want nu kom ik Grapje Hij is best redelijk... alhoewel er zijn altijd puntjes waar je de volgende keer op kan letten Probleem 1: De background is iets te saai, probeer dit te verhelpen met een C4D en wat smudgen Probleem 2: Belichting is niet al te best. Probeer het iets kleiner te doe, zodat het alleen op de focal richt Probleem 3: Tekst is niet mooi, probeer eens wat anders met de tekst... en het hoeft niet altijd met veel effecten... also is de ligging heel slecht... probeer het naast de focal te leggen Owja... de render lijkt nogal Low-quality, pak volgende keer een betere render 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.