Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Warom gaat de DLC niet verder met Niko ? Want dat vraag ik me eigen eigenlijk wel af. Ik heb nu het verhaal van GTA IV bijna voor de derde keer uitgespeelt en iedere keer aan het einde heb ik nog het gevoel dat het nog niet helemaal af is. Je begint met Niko met niks en je eindigt ook met niks. Ja oke, je hebt nu een paar huizen meer en 1.000.000 waar je verders niks mee kunt doen. Ook een paar andere dingen voelen niet helemaal compleet. Daarom had ik ook verwacht dat de DLC verder zou gaan met Niko. Dat je bijvoorbeeld een bedrijf zou kunnen starten en van daar uit dan missies zou kunnen gaan doen. Maar nu krijg je dus gewoon een heel anders verhaal die waarschijnlijk niks te maken heeft met het verhaal van Niko. Ook lijkt het me niet echt logisch dat de tweede DLC wel een uitbreiding zal zijn op het verhaal van Niko. Hoe denken jullie er over ? Bewerkt: 29 januari 2009 door Only GrandTheftAuto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bizold Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Is het wel nuttig voor ons om erover na te denken? Ik neem aan dat er een aantal knappe koppen over nagedacht hebben. Voor mij geld echter een gedeelde mening. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 *Tekst* Agree! Het eindigt eigenlijk nogal heel raar vind ik. In het hele spel zit je te werken voor geld en noem maar op. Vervolgens vermoord je Dimitri en Pegorino (wat beiden veel te makkelijk is, vooral Dimitri was een eitje bij mij) en dan houdt alles in een keer op. Verder wordt er ook niets gedaan met al dat geld waar het hele spel zowat om draait dus nogal een slecht slot van het verhaal vind ik. Verder houdt Niko zich ook bezig met dingen die helemaal niets met het echt verhaal heeft te maken vind ik. Ik weet zo even geen voorbeelden te noemen maar het idee dat hij er naartoe komt omdat Roman zei dat hij over van alles bezat en dat hij dan geld gaat verdienen (volgens mij zonder een goede reden) en dan raakt hij in allemaal problemen en daar rekent hij dan mee af. Je begint met niets en eindigt inderdaad ook met praktisch helemaal niets! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) *Tekst* Agree! Het eindigt eigenlijk nogal heel raar vind ik. In het hele spel zit je te werken voor geld en noem maar op. Vervolgens vermoord je Dimitri en Pegorino (wat beiden veel te makkelijk is, vooral Dimitri was een eitje bij mij) en dan houdt alles in een keer op. Verder wordt er ook niets gedaan met al dat geld waar het hele spel zowat om draait dus nogal een slecht slot van het verhaal vind ik. Verder houdt Niko zich ook bezig met dingen die helemaal niets met het echt verhaal heeft te maken vind ik. Ik weet zo even geen voorbeelden te noemen maar het idee dat hij er naartoe komt omdat Roman zei dat hij over van alles bezat en dat hij dan geld gaat verdienen (volgens mij zonder een goede reden) en dan raakt hij in allemaal problemen en daar rekent hij dan mee af. Je begint met niets en eindigt inderdaad ook met praktisch helemaal niets! Bij San Andreas had ik het ook mooi gevonden als die garage in Doherthy echt was omgebouwd tot jou eigen garage. Bij IV vertelde Roman dat ze rijk zouden worden, maar uiteindelijk hou je inderdaad wat geld over, maar geen bedrijven enzovoorts. Dat is ook gelijk het mooie aan GTAVC/GTAVCS. De sfeer is fantastisch, en je ben eigenaar van verschillende bedrijven/empires, waar je verder niet al te veel mee kan ofzo... Maar het geeft wel iets extra's. @Hieronder? Waarom dat nou weer? Bewerkt: 29 januari 2009 door Pennywise The Clown Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 We dwalen af Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xnow Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 1) De man die niko's stem inspreekt, heeft een conflict met R*, aangezien hij vond dat hij te weinig betaald had gekregen,, gezien het succes. Dus dat is een no- go. En het verhaal van Nico, kun je best wel af. Aangezien het een realistisch verhaal is en echt vrijweinig mensen zo doorkomen als Tommy deed in VC Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 1) De man die niko's stem inspreekt, heeft een conflict met R*, aangezien hij vond dat hij te weinig betaald had gekregen,, gezien het succes. Dus dat is een no- go.En het verhaal van Nico, kun je best wel af. Aangezien het een realistisch verhaal is en echt vrijweinig mensen zo doorkomen als Tommy deed in VC Ja okee, Maar warom zouden ze eigenlijk een spel maken dan waar in je niks bereikt ? Mensen kopen vaak een spel zoals GTA, Saints Row, Godfather I/II om iets te bereiken en dus aan het einde van hun verhaal succes te hebben. Als die stem acteur vindt dat hij te weinig betaald krijgt dan zouden Rockstar en hij er echt wel uit komen over een nieuw contract om de DLC in te spreken. En anders zou er nog een optie zijn om bijv. de DLC met Roman, Brucie of Dwayne verder te laten gaan. Maar nu doen ze een of andere Johnny die geen betekenis heeft. Aan de andere kant is het ook wel leuk om een heel nieuw verhaal te hebben. Maar wat dan ? Als je dalijk dan de missies in DLC hebt gehaalt dan zal je waarschijlijk ook geen VIP MEGA RIJKE gast zijn dus ik denk dat het verhaal van de DLC ongeveer het zelfde is als die van Niko. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Warom gaat de DLC niet verder met Niko ?Want dat vraag ik me eigen eigenlijk wel af. Ik heb nu het verhaal van GTA IV bijna voor de derde keer uitgespeelt en iedere keer aan het einde heb ik nog het gevoel dat het nog niet helemaal af is. Je begint met Niko met niks en je eindigt ook met niks. Ja oke, je hebt nu een paar huizen meer en 1.000.000 waar je verders niks mee kunt doen. Ook een paar andere dingen voelen niet helemaal compleet. Daarom had ik ook verwacht dat de DLC verder zou gaan met Niko. Dat je bijvoorbeeld een bedrijf zou kunnen starten en van daar uit dan missies zou kunnen gaan doen. Maar nu krijg je dus gewoon een heel anders verhaal die waarschijnlijk niks te maken heeft met het verhaal van Niko. Ook lijkt het me niet echt logisch dat de tweede DLC wel een uitbreiding zal zijn op het verhaal van Niko. Hoe denken jullie er over ? agh heel veel mission worden ineens afgekapt , zodra je zodra je voor dwayne ze stripclub te pakken moet je nog steeds betalen er voor. roman die een restaurant wilde beginnen. waarom geen begrafis (voor roman of kate) legt er aan welke je laat leven. jacobe wilde naar jamaica vliegen en ja heel veel geld en je kan er niets mee (of een heleboel hotdogs en tol betalen) de dating met de 4 meiden word (5) legt aan of je kate laat leven maarja misschien komen ze nog met een updateje ( hoop van wel ) en van mij mochten ze wel nico 2 maken met de mappen erbij van sa en vice city erbij geplakt maarja zo kan je een hele nieuwe maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Inderdaad, Jacob vertelt na de missie Paper Trail[/font] dat hij en Niko eens samen naar Jam Rock moeten vliegen. Roman wilde een chique restaurant beginnen. En Brucie wilde een echt International Bedrijf hebben. Dat neppe gezeik over het geld is hetzelfde als Ray Liotta voor Tommy Vercetti in GTA Vice City. Vanwege het succes moeten ze later ineens meer geld hebben. Je ruimt Dimitri en Pegorino[/font] uit de weg, no matter wat je kiest. Je verbindingen met Bambetti worden gebroken aangezien aan het einde van het verhaal Jon Gravelli komt te overleiden in zijn slaap. De Pavano's zullen denk ik ook niet pikken dat Niko in de missies Pegorino's Pride en Payback heel wat van hun mannen gedood heeft. De Ancelotti's zullen ook wel best pissed zijn omdat ze mede door Niko nóg meer macht in Liberty City zijn verloren. Hun warenhuis is opgeblazen (Action Speaks Louder than Words[/font]) Gracie, onderbaas van de Ancelotti's wordt ontvoerd (I'l take her... & Diamond's are a Girl's best friend[/font]) en bovenal, je weet niet wat er nu met Bulgarin is gebeurd. Die komt te overlijden op mysterieuze wijze na Diamonds are a Girl's best friend[/font]. Note: de spoilers bevatten missies uit het verhaal, niet in kijken als je nog niet de Storyline hebt uitgespeeld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Maar je bereikt zeker wel iets. Roman wordt afgeperst door Russische gangsters, die die uit de weg ruimt[/font]. Alleen Dimitri[/font] blijft over, en die wil je dood hebben. Dat wil je natuurlijk niet, dus ruim je hem uit de weg op een gegeven moment.[/font] Dan heeft Niko eindelijk geen last meer, en is hij happy(nou ja, er zijn dierbaren verloren..). Dus er is wat bereikt. En dat geld, dat vond ik ook wel teleurstellen dat je zoveel geld kreeg voor een missie. Maar ik denk niet dat dat iets met een volgende DLC te maken heeft ofzo. Zowel, er komt nog een 2e DLC, dus misschien moet je daar je hoop op vestigen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dreack Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 helemaal mee eens, op wat savehouses, auto's en geld na heb je niks bereikt, in tegenstelling van bijvoorbeeld CJ (San Andreas) die als manager van een beroemde rapper met een garage en een casino eindigt. jammer. >>> Door Hanneswasco: Weeral onnodige bump. Let hier in het vervolg op. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Op bepaalde momenten vind ik het verhaal echt helemaal nergens op slaan, neem nu als voorbeeld die ene missie van Packie. (waar je die bank gaan overvallen)[/font] Dat besluiten ze nu in nog minder dan 5 minuten, terwijl in San Andreas het missies lang duurde voor het eindelijk gebeurde(Breaking the bank at calligula's ofzo)[/font] Dit vind ik nu best wel onzin. ;p Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts