Jump to content

Stunts GTA 3


Mark B.

Recommended Posts

voor de duizende keer niet dubbel posten daar hebben we een editknop voor.

Voor de duizendste keer, daar ben jij niet voor! Jij post ook niets nuttigs!

Mijn geweldige Ambulance naar de kloten, was even met de Cinematic Camere op 2 wielen aan het rijden. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een keer was ik met een Banshee is Portland aan het crossen, en toen reed ik naar Portland en wou ik over de Unique Jump rechts van de ingang.. Ik reed er verkeerd overheen en maakte een soort Kickflip met mijn auto (denk aan skateboarden) maar ik maakte hem 1 rondje en landde PRECIES weer goed :) en ik haalde de jump ook nog eens een keer! Alles zag er perfect uit, helaas speel ik PS2 en heb ik geen screen of filmpje. Perfect Insane Stunt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik scheur ook altijd met een snelle auto tegen schansen en heuvels waardoor ik allemaal mooie stunts maak :puh:

Ik denk ook in skateboard termen zoals kickflip, heelflip en backflip.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik scheur ook altijd met een snelle auto tegen schansen en heuvels waardoor ik allemaal mooie stunts maak :puh:

Ik denk ook in skateboard termen zoals kickflip, heelflip en backflip.

Aan gezien de meeste mensen weleens Tony Hawk's'Pro Skater hebben gespeeld of zelf skateboarden begrijpen de meeste dat wel denk ik. Ik heb trouwens net (ging weer effe spelen) een Insane Stunt met 2 Flips en een rotation van 1274 :)

Link to comment
Delen op andere websites

ikke deed net een perfect tripple insane stunt en kreeg er 1800 dollar voor ofso :D:puh:

Moet je een keer een Banshee nemen en hem tegen die ledge rammen bij de ammunation op het middelste eiland

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...