Gta Bram Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Hee iedereen, ik heb hier misschien 2 nieuwe Easter Eggs. Ik weet niet of het ECHT Easter Eggs zijn, maar ik post het toch ff De 1e: Ik was op het haventerrein van het eerste land, en daar stond een loods met daarop de tekst: Liberty State Delivery. De afkorting daarvan is LSD, dat kwam ook voor in GTA: SA maar dan als Los Santos Delivery. Misschien een nieuwe EE? Hier de foto en de snapmap: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=532,397 En dan de 2e: In de straat waar Nico's eerste savehouse staat, is ook een restaurant (daar kan je ook burgers kopen) En op een van de borden waar de menu's op staan, stond dat je ook Hasj Koekjes kon kopen. Ik vond het wel grappig maar ik weet niet of het een Easter Egg is. Sorry, de foto van deze kon ik helaas niet uploaden, maar ik heb wel een snapmap: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=556,448 Ik heb geen foto dus eigenlijk moeten jullie zelf even gaan kijken als je het wilt weten; Als je het restaurant binnengaat, ga dan voor de bar staan. Boven de bar staan allemaal borden met menu's. Die borden zijn geel, de menu's rood, en de prijzen zwart. Je kunt het best een sniper meenemen, dan kun je de borden goed lezen. Groeten, Gta Bram Bewerkt: 31 januari 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 De 1e, is ook een topic van: hier vind je die. De 2e weet ik niet zeker.. Maar leuk gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Zonder bewijs geen Easter Egg Als je kan,kan je misschien plaatjes posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Je kan ook zelf gaan kijken, want nog lang niet iedereen heeft het op de PC, en foto's schieten vanaf de tv zis meestal zo onduidelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Sorry dat ik geen screens heb. Maar ik zal wel even proberen wat foto's te maken, al gaat dat misschien moeilijk want ik heb een ps3, maar ik zal kijken wat ik kan doen;) Groeten, Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Er staan 1 plaatje bij, bij de andere lukte het niet. Bewerkt: 31 januari 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.