Jump to content

2 Nieuwe EE?


Gta Bram

Recommended Posts

Hee iedereen,

ik heb hier misschien 2 nieuwe Easter Eggs. Ik weet niet of het ECHT Easter Eggs zijn, maar ik post het toch ff ;)

De 1e:

Ik was op het haventerrein van het eerste land, en daar stond een loods met daarop de tekst:

Liberty State Delivery. De afkorting daarvan is LSD, dat kwam ook voor in GTA: SA maar dan als Los Santos Delivery. Misschien een nieuwe EE? Hier de foto en de snapmap:

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=532,397

post-82254-1233397887_thumb.jpg

En dan de 2e:

In de straat waar Nico's eerste savehouse staat, is ook een restaurant (daar kan je ook burgers kopen)

En op een van de borden waar de menu's op staan, stond dat je ook Hasj Koekjes kon kopen. Ik vond het wel grappig maar ik weet niet of het een Easter Egg is. Sorry, de foto van deze kon ik helaas niet uploaden, maar ik heb wel een snapmap:

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=556,448

Ik heb geen foto dus eigenlijk moeten jullie zelf even gaan kijken als je het wilt weten;

Als je het restaurant binnengaat, ga dan voor de bar staan. Boven de bar staan allemaal borden met menu's. Die borden zijn geel, de menu's rood, en de prijzen zwart. Je kunt het best een sniper meenemen, dan kun je de borden goed lezen.

Groeten,

Gta Bram

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...