Jump to content

CameraHack reageert niet meer!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

Ik heb dringend hulp nodig met CameraHack. Ik gebruik 1.1, (1.2 en 1.0 werken ook niet) en als ik hem opstart dan hangt hij gelijk. :S

Lees:

Ik heb dit programma echt nodig voor een nieuwe film te maken, reageer alsjeblieft.

'Waves,

Twix :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Als je eventjes gedult hebt, komen de meeste rond half 4 wel uit school, en kunnen ze je eerder gemaakte topic beantwoorden.

In onze Download galerij staat een dergelijke Cam-Hack, die door een Admin van Gtagames is goedgekeurd. Misschien heb je daar meer geluk mee.

Succes :)

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Als je eventjes gedult hebt, komen de meeste rond half 4 wel uit school, en kunnen ze je eerder gemaakte topic beantwoorden.

In onze Download galerij staat een dergelijke Cam-Hack, die door een Admin van Gtagames is goedgekeurd. Misschien heb je daar meer geluk mee.

Succes :)

Topic stond in verkeerde category.

P.s het zelfde als ik ook VC CameraHack open..

123ch6.png

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY

Probeer eens .Net Framework 3.0 te downloaden :) Veel programma's hebben dit nodig. Als je een te lage of geen .Net Framework hebt, werken sommige dingen niet. Het kan zijn dat de Camhack gewoon zomaar vastloopt. In ieder geval is het het proberen waard. Zet de taal wel even op de taal die op jou computer gebruikt word, anders werkt het niet :)

EDIT: Ik zie tevens dat je de Camhack direct uit het archief opent. Het kan zijn dat de Camhack hierdoor niet werkt. Pak eerst alle bestanden in het archief uit op een plek op je computer en probeer het dan nog eens.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
Probeer eens .Net Framework 3.0 te downloaden :) Veel programma's hebben dit nodig. Als je een te lage of geen .Net Framework hebt, werken sommige dingen niet. Het kan zijn dat de Camhack gewoon zomaar vastloopt. In ieder geval is het het proberen waard. Zet de taal wel even op de taal die op jou computer gebruikt word, anders werkt het niet :)

EDIT: Ik zie tevens dat je de Camhack direct uit het archief opent. Het kan zijn dat de Camhack hierdoor niet werkt. Pak eerst alle bestanden in het archief uit op een plek op je computer en probeer het dan nog eens.

Ik heb het zelfde ook gewoon als ik in mijn SA-MP servermap ga en dan CamHack start dan hangt 'ie ook. :S

Geplaatst:

Haal onze lieve Heer er ook gelijk maar bij. :schater:[/font]

Ik zie op je screenshot dat je Camhack nog hebt ingepakt in het .rar bestand.

Heb je al geprobeerd om hem uit te pakken?

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
Haal onze lieve Heer er ook gelijk maar bij. :schater:[/font]

Ik zie op je screenshot dat je Camhack nog hebt ingepakt in het .rar bestand.

Heb je al geprobeerd om hem uit te pakken?

Ik had allang een camerahack in mijn SA-MP map die het deed. En nu opeens niet meer:@

Geplaatst:

Probeer GTA San Andreas, SA-MP of Vice City eens opnieuw te installeren.

Misschien heb je wel teveel programma's draaien die Camhack belemmeren.

Geplaatst:
Probeer GTA San Andreas, SA-MP of Vice City eens opnieuw te installeren.

Misschien heb je wel teveel programma's draaien die Camhack belemmeren.

Hier kan je iets misschien meer van weten.

god12gg6.png

Geplaatst:

Dat er meerdere programma's draaien die de Camhack zou kunnen belemmeren slaat nergens op.

• Heb je Windows Service Pack 3?
  • Heb je .Net Framework 3.0?
  • Pak je eerst de bestanden uit en start je die camhack op?
  • Na installatie van .Net Framework & Windows Service Pack de computer opnieuw opgestart?

Probeer eens de andere versie's van Camhack nadat je .Net Framework 3.0 en Service Pack 3 hebt.

Geplaatst:
Dat er meerdere programma's draaien die de Camhack zou kunnen belemmeren slaat nergens op.

• Heb je Windows Service Pack 3?
  • Heb je .Net Framework 3.0?
  • Pak je eerst de bestanden uit en start je die camhack op?
  • Na installatie van .Net Framework & Windows Service Pack de computer opnieuw opgestart?

Probeer eens de andere versie's van Camhack nadat je .Net Framework 3.0 en Service Pack 3 hebt.

Ik heb al in het ander topic vermeld dat de andere versies ook hingen. Ik heb me PC opnieuw opgestart, nog altijd het zelfde verhaal! FOR F*$KING SAKE :@

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...