Pmixer Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik heb een klein vraagje.. Ik wil Gta Sa:mp Hebben maar heb ook cleo mods er in kan dat samen en Crasht gta da niet? Én kan iemand me helpen met SA:MP snap het niet o.O Pmixaaah Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Meestal werkt het niet als je een CLEO omgebouwde SA hebt. Dan ga je gewoon de normale SA spelen. Wat je wel kan doen, als je nog genoeg Hard Disk ruimte hebt: Ga naar de SA installatie map, meestal op C:/Program Files/Rockstar games/ Kopieer de de map GTA San Andreas, en plak een kopie ernaast en noem die GTA SA:MP of iets wat je zelf wilt. Zorg dat je de originele files van SA weer gebruikt, en dus niet CLEO gemod. Installeer SA:MP en start SA:MP op. Klik onderin op het 2de tabblad en er zullen steeds meer servers komen. Vul bovenin, waar je zo'n tekstvakje hebt een gewenste naam in, dubbelklik op een server en klik op connect. Als je het goed gedaan hebt zie je gelijk zo'n SA:MP scherm. Overigens hoort dit niet echt in Textures en Modelling hulp, maar in overige hulp. Dat je het de volgende keer weet Reageren
Beagle Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 CLEO mods gaan deels met SA-MP. Het zal niet gauw vastlopen, maar het werkt absoluut niet goed. Bij een aantal dingen loopt het vast (handelingen) en sommige dingen zie je nog (markers, menu's en icons bijvoorbeeld). Het word aan geraden CLEO mods niet te gebruiken in SA-MP, je kan dus vastlopers krijgen en het is valsspelen Reageren
Timske Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Met Cleo kun je cheaten in SA:MP. Ik heb de gravity gun. Dan haal je autos na je toe en stap je in. Zo lukt dat. Maar je kan ook mods waardoor je snel rent of dat je neit dood gaat. Dat lukt allemaal wel in SA:MP. Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Met Cleo kun je cheaten in SA:MP. Ik heb de gravity gun. Dan haal je autos na je toe en stap je in. Zo lukt dat. Maar je kan ook mods waardoor je snel rent of dat je neit dood gaat. Dat lukt allemaal wel in SA:MP. Waarom lukt mij dat dan niet? Ik krijg steeds een error als ik probeer te connecten met de server als ik met mijn CLEO gemodde SA probeer te spelen.. Unable To Execute.. Reageren
Beagle Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Test het CLEO script eerst op gewone San Andreas. CLEO en SAMP gaat niet goed met elkaar, dus je kan verwachten dat je cheatingoptie's niet erg veel zijn. We helpen je niet verder met het onderwerp SA-MP cheating, dit is vals spelen en is niet leuk voor andere. Reageren
Pmixer Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 neeh xD mijn cleo mods zijn alleen: car Spawner Clothes Spawner Car Options ( Open/dicht/achterklep/motorkap) Extra auto's bij WangCars Auto overal tunen Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 We helpen je niet verder met het onderwerp SA-MP cheating, dit is vals spelen en is niet leuk voor andere. Dit is jou keus, jij helpt hem niet verder omdat jij het vals spelen vindt. Als je CLEO3 in SA:MP gebruikt is het inderdaad cheaten. Én kan iemand me helpen met SA:MP snap het niet o.O Als je SA:MP hebt gedownload moet je het gewoon installeren, volg de installatie stappen. Als hij klaar is met installeren moet je in de San Andreas map (Meestal in C:/Programma's/Rockstar Games/GTA San Andreas) het icoontje van SA:MP opstarten. Nu moet je een server kiezen en spelen maar! Grtz RD Reageren
Pmixer Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 ik vind carspawner niet vals hoor o.O Reageren
Beagle Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 ik vind carspawner niet vals hoor o.O Maar dit is het wel. In veel gevallen van gamemodes is het niet de bedoeling dat je zomaar auto's kunt spawnen. @Revolution-Designes: Ja, dit is waar. Maar er word niet snel hulp verleend aan mensen die als bedoeling cheaten in SA-MP hebben. Dutchy3010 heeft ook een topic geslot die over dat onderwerp ging, dus stel ik voor mezelf deze regel op. Reageren
Pmixer Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Omg, Hoe weet jij dat ik de bedoeling heb om te cheaten.. Hallo,, Ik wist niet eens dat dat kon o.O Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik waarschuw je alleen dat er niet veel hulp verleend word als je wil weten hoe je moet vals spelen in SA-MP. Reageren
Pmixer Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 maar, voor de 2e of 3e x ik wil niet vals spelen ik wil alleen tegen wat vrienden spelen. Ik heb hem gedownload en in de map van gta geinstalleerd maar dan loopt ie vlak voor het eind bij dat laadbalkje vast o.O Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 maar, voor de 2e of 3e x ik wil niet vals spelen ik wil alleen tegen wat vrienden spelen. Daarom waarschuwde ik je er alleen voor Ik heb hem gedownload en in de map van gta geinstalleerd maar dan loopt ie vlak voor het eind bij dat laadbalkje vast o.O Wat heb je precies geïnstalleerd? CLEO3 of SA-MP? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.