The Godfather Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 die had ik al....die staat daar voor de show B) tis natuurlijk een mooie trilogie
Warrior Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Shellshock nam '67 wel een leuk spel het leek we wel is leuk om een spel over vietnam te hebbe
Esther Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ik heb onlangs de game: The Great Escape gekocht voor de pc, ik ben nog niet zo ver, maar tot nu toe vind ik er nog niet echt veel aan, ik hoop in ieder geval dat ie mooier wordt, en dat er meer spanning in komt, ik weet niet of iemand anders ook dat spel heeft, en die mij kan gerustellen dat het een mooi spel is?
Vegeta_old Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) Ik heb onlangs de game: The Great Escape gekocht voor de pc, ik ben nog niet zo ver, maar tot nu toe vind ik er nog niet echt veel aan, ik hoop in ieder geval dat ie mooier wordt, en dat er meer spanning in komt, ik weet niet of iemand anders ook dat spel heeft, en die mij kan gerustellen dat het een mooi spel is? :lol: PRO EVO SOCCER 4 :D NET ZOW MO0I Sorry ester maah great ascape sucks.. ((mijn mening)) Bewerkt: 9 mei 2005 door Vegeta
jack456 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 mij laatste aankoop was toen ik het spel spongebobthemovie kocht het is best een leuk spel.
BeatboxGamer Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Voor de mooiigheid moet je Hal Lige 2 kopen Esther. Maar ik heb een nnieuw spel gekocht en dat is SWAT 4. Zeker een lauw spel. Overal binnenvallen enzo. Echt stoer.
Yohan Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ik heb onlangs de game: The Great Escape gekocht voor de pc, ik ben nog niet zo ver, maar tot nu toe vind ik er nog niet echt veel aan, ik hoop in ieder geval dat ie mooier wordt, en dat er meer spanning in komt, ik weet niet of iemand anders ook dat spel heeft, en die mij kan gerustellen dat het een mooi spel is? Uhmz... Jah jij houdt van Final Fantasy duz duidelijk van RPG's en ik heb veel plezier gehad toen ik de game Tales Of Symphonia van iemand leende nou weet ik natuurlijk niet of je wel een gamecube hebt.. Ik zal wel is kijken op het web voor coole RPG's..
Arjen Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ik heb onlangs de game: The Great Escape gekocht voor de pc, ik ben nog niet zo ver, maar tot nu toe vind ik er nog niet echt veel aan, ik hoop in ieder geval dat ie mooier wordt, en dat er meer spanning in komt, ik weet niet of iemand anders ook dat spel heeft, en die mij kan gerustellen dat het een mooi spel is? Ik heb het spel ook, The Great Escape. Ik weet amper wat ik moet doen.. Als je ong. zo'n spel wilt, zou ik je Medal of Honor of Call of Duty aanraden.
SWYV Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Indiana jones: and emperor's tomb wel keicoole avontuur voor men van actie+ avontuur spel graag speelt, zou ik wel zeggen dat dit spel een beetje aanrader is
Vegeta_old Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Indiana jones: and emperor's tombwel keicoole avontuur voor men van actie+ avontuur spel graag speelt, zou ik wel zeggen dat dit spel een beetje aanrader is jaaaaah mo0i spel he ik heb hem o0k geleend maah na een week g0ed en lang spelen heb je hem zo uitgespeeld
Tim14 Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 San Andreas.. download alles.. :lol: Maar mijn laatste download was: Brothers in Arms, moet aleen nog ff tijd hebben om die te spelen..
Jeffrey S Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Mijn laatste dure/grote pc-game aankoop is Silent HUnter 3, top simulatie spel! Toekomstige aankoop word GTA SA :rolleyes:
Recommended Posts