Synchro Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Vegeta!!!De namen komen echt terug!DBZ Ontopic: Mijn laatste was "Fifa street"(Daarvoor was Final Fantasy X-2)
el burro Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 mijn laatste game was need for speed underground 2 waarom? om dat ik de eeste had uitgespeeld en verder wil met tune snel uitspelen voor 10j uni want dan koop ik SA pc edition
Stino Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Mijn laatste was Battle for Middle-Earth, kheb geen PS2......
The Outlaw Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 ik heb Fifa Street gekocht B) Dé waarom is ook heel handig om te weten laatst nog even Beyond Good en Evil gekocht om aanraden van mijn neef die daar helemaal gek van is, ik moet zeggen wel een heel tof spel
bigG Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 myst 4 voor mijn vadr die is vandaag jarig. en daarvoor gta vc hat um al een tijdje maar hij was kapot gegaan. en daarvoor splinter cell c. t. voor mijn verjaardag maar die doet het nie, ik moet w88 tot de ps3
Mazzeltje Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Ik heb net Tony Hawk's Underground 2 gekocht voor €29,99. Maar toen ik in een andere winkel keek, koste hij €52,95. :blink: En ze waren allebei nieuw. Ik kon ook een 2e handse kopen en die koste €22,99. Maar dat heb ik uiteindelijk maar niet gedaan. Ik heb nu in totaal 23 spellen.
Yohan Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ik heb Red Alert gekocht omdat hij 1 euro was en omdat ik het vroeger best wel vaak speelde..
Bradley H. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 uhh, roller coaster tycoon world,(kut spel) ach hij koste maar 2,50...
Yohan Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 uhh, roller coaster tycoon world,(kut spel) ach hij koste maar 2,50... RTC is leuk ik heb me daar vroeger de hele dag mee vermaakt.. Ik probeer allemaal classics te kopen.., binnenkort ff XII kopen die heb ik voor 7euro gezien.. :blink:
Invisible_M Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 mijn laatste is splinter cell 3 voor ps2 want ik was verslaafd aan splinter cell 2
Esther Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Ik heb gisteren Tony Hawk Underground 2 gekocht, omdat iemand tegen mij zei dat het een leuk/goed spel is voor maar 30 euro's. Hahaha hè Mazzeltje... Ik vind het een leuk spel, alleen sommige tricks zijn heel moeilijk te maken, en dat is erg frusterend!
Yohan Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Ik heb gisteren Tony Hawk Underground 2gekocht, omdat iemand tegen mij zei dat het een leuk/goed spel is voor maar 30 euro's. Hahaha hè Mazzeltje... Ik vind het een leuk spel, alleen sommige tricks zijn heel moeilijk te maken, en dat is erg frusterend! ThPs is opzich wel een leuk spel, alleen ik vind dat Activision te weinig moeite doet om de game elke keer weer aantrekkelijk te maken. Want Tony Hawk 4 is eigelijk gewoon Tony Hawk 1 maare dan qua graphics en tricks anders... Ze moeten er een keer een element in doen waardoor je kan zeggen dit is nou een nieuwe Tony Hawk game... Ze hebben het al gedaan in Underground 1 volgens mij een soort verhaallijn dat was wel lachen maare daarna verveelt t toch wel weer, Ook vond ik de extra option om met auto's kunnen rijden niet alleen zwak, maar het was ook slecht uitgewerkt het bewoog allemaal heel houterig Toch moet ik de Tony Hawk games wel credit geven voor alle jaren dat ze al in de bizz zitten..
Esther Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Ja maar weet je wat het is met dit soort spellen? Op den duur, en dat is bij hun al gekomen, kan je er niet veel meer aan veranderen. Alle skatetricks die in het spel zijn verwerkt, zijn alle skatetricks die er zijn! Er worden bijna in het echt geen skatetricks meer verzonnen, en omdat Thps naar het realisme toegaat, zullen er ook nooit meer nieuwe tricks bijkomen. En daarom zoals jij zegt, lijkt het allemaal op elkaar alleen de graphics worden mooier, en ze verzinnen verschillende gameplays, maar meer ook niet. En ik vind zeker dat de makers een pluim verdienen dat ze al jaren met dit spel op de markt komen omdat het zo goed verkoopt, maar ik denk ook omdat dat komt doordat er niet veel games zijn, waarin je alleen kan skaten Alleen ik denk niet dat ze het nog jaren zullen uithouden met nieuwere games, omdat alles op elkaar lijkt. But you never know what's goning to happen!
Yohan Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Ja maar weet je wat het is met dit soort spellen?Op den duur, en dat is bij hun al gekomen, kan je er niet veel meer aan veranderen. Alle skatetricks die in het spel zijn verwerkt, zijn alle skatetricks die er zijn! Er worden bijna in het echt geen skatetricks meer verzonnen, en omdat Thps naar het realisme toegaat, zullen er ook nooit meer nieuwe tricks bijkomen. En daarom zoals jij zegt, lijkt het allemaal op elkaar alleen de graphics worden mooier, en ze verzinnen verschillende gameplays, maar meer ook niet. En ik vind zeker dat de makers een pluim verdienen dat ze al jaren met dit spel op de markt komen omdat het zo goed verkoopt, maar ik denk ook omdat dat komt doordat er niet veel games zijn, waarin je alleen kan skaten Alleen ik denk niet dat ze het nog jaren zullen uithouden met nieuwere games, omdat alles op elkaar lijkt. But you never know what's goning to happen! Jah daar heb je gelijk in jah... Maare ook toen GTA echt bekend werd (GTAIII) toen kreeg je Vice City, en toen waren de free roaming games tot op de dag van vandaag hot... Hoelang zal het duren voordat de free roaming games worden gekopieerd en uitgemolken want het is onlangs eigelijk al bezig True Crime probeerde GTA op hun manier te maken in een realistisch LA, Driver voorgaand meer een race game dan actie word helemaal verbouwd tot een wannabe GTA doormiddel van Driv3r... Ik hoop wel dat free roaming het langer volhoud en ik bedoel hierbij niet te zeggen dat True Crime noch Driv3r een slechte game was, alleen dat het concept origineel van R* is... Tony Hawk zal het denk niet lang meer volhouden neej...
Recommended Posts