Jump to content

Je laatste aankoop

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb voor het laatst voor de XBOX '' Oddworld: Stranger's Wrath'' gekocht :D

Waarom: omdat ik altijd al fan ben geweest van de Oddworld reeks en deze leek mij wel cool en ik had net genoeg Centjes om die te kopen :puh::D (van verjaardag) en ik heb hem voor de XBOX gekocht omdat de Xdoos gewoon de beste is (sorry moest ik ff zeggen ;)) en ik moet er veel meer Game's voor hebben dus

Greetings

ps. Oddworld Strangers Wrath is echt een aanrader als je van zo'n soort games houdt

• Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

9

• Mazzeltje

7

• The Outlaw

4

• Roxx0rz

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Mijne is Splinter Cell Chaos Theory PS2, omdat ik al een demo van pandora tomorrow mutiplayer had en dat vond ik geweldig.

En ik hou ook van stealth dus daarom heb ik het gekocht.

Geplaatst:

Empire Earth 2

mooi spel maar soms wel irritant dat ik met mn comp niet zoveel meer aankan

met andere woorde

een update is noodzakelijk

Geplaatst: (bewerkt)
Mijne is Splinter Cell Chaos Theory PS2, omdat ik al een demo van pandora tomorrow mutiplayer had en dat vond ik geweldig.

En ik hou ook van stealth dus daarom heb ik het gekocht.

Mijn laatse aankoop op de ps2 is ook Splintercell Chaos Theory.

Ik vind het spel minder beter geworden met vergelijking van Splintercell Pandora tomorrow.

Er is bijna niets verandert qua gameplay.

Maar het blijft een top spel.

Little Mister mijn vraag is speel jij ook online Splintercell Chaos Theory?

Ik namelijk wel.

Bewerkt: door Levi_16
Geplaatst: (bewerkt)

Jah jah, ik heb weer een classic aangeschaft nadat ik eerder dit jaar Counter-Strike heb gekocht heb ik nu ook Half Life: Generation (blauw box) gekocht...

In deze box zitten o.a 2 uitbreidingen voor het originele Half Life: Opposing Force & Bleu Shift ook zit er in deze box een cd'tje waar Counter-Strike opstaat, maare die had ik al... :puh:

Waarom?

Nou gewoon elke echte gamer weet dat Half Life een grote doorbraak was in de games wereld, en ik wou deze classic wel hebben in een deluxe uitbreidingsbox.. :D

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

Heb weer een mooie aankoop gedaan vind ik zelf Pro Evo Soccer 3, waarom 4 niet vraag je je dan af? Nou omdt Pro 4 nog gewoon te duur voor mij is ik wacht liever.

Waarom Juist Pro 3

Omdat ik alle Fifa delen al heb en ik wilde gewoon weer iets anders proberen, bij deze is dat gebeurd, maar ze hebben wel allemaal rare namen, echt heel lachwekkend :)

Geplaatst:

San Andreas heb ik vandaag gekregen (nee niet illegaal). Maar was voor me verjaardag ;)

En waarom?

Tja. Dat lijkt me wel duidelijk of niet?

Geplaatst:

Grand Theft Auto San Andreas voor op de PC bij de [plaatselijke] game store, heb alleen een klein probleempje, lees dit astjeblieft even.

Geplaatst:

GTA San Andreas bij mijn standaart Game Winkel in de buurt van Eindhoven voor €45,- . :)

Geplaatst:

San Andreas (Xbox versie)

(PS2 kan eindelijk weer de deur uit)

Geplaatst:

hoezo de deur uit?

ga je hem verkopen? anders wil ik hem wel hebben :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Gta san andreas en die heb ik donderdag gekogt en waarom

nou omdat ik het een tof een mooi spel vind!Ik heb hem al voor de ps2 en toen wou ik hem ook voor pc dus heb ik hem maar gekogt! B) :lol:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...