thuron Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Hallo, Even een paar vragen: -Als ik met een voertuig (maakt niet uit wat voor een) naar bijv. een bank ga, (of iets anders waar je naar binnen gaat) en ik kom terug, dan is mijn voertuig weg. Kan ik de remove-time van het voertuig niet langer maken op een of andere manier? -Als iemand politie is geworden, gaat de gate niet open, terwijl het wel in het script staat, wat kan de fout zijn? -het /giveweapon command werkt niet, ook dat staat goed in het script en word niet als fout gegeven bij het compilen. -De server saved niet als mensen uitloggen, hoe kan dit? -Is er een manier om een naam te geven aan een Business die je koop? -Als iemand in het politiebureau "on duty" doet, werkt dat niet altijd, waar kan dit aan liggen? Sorry dat het er zoveel zijn, maar ik heb net vandaag een beta-test gehad, dus mensen ontdekten nogal veel fouten. Het script is bijgevoegd! Alvast bedankt RPG.rar Bewerkt: 29 januari 2009 door thuron Reageren
Antrex Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Jazeker, dat kan als je je script opent en dan naar zoiets gaat zoeken: CreateVehicle(522,367.719,2538.885,16.313,179.0,-1,-1,120); Dat laatste getal (120), dat betekend na hoeveel seconde het voertuig opnieuw moet ''spawnen'' als er iemand er uit is uitgestapt, je kan het dus naar dit bijvoorbeeld veranderen: CreateVehicle(522,367.719,2538.885,16.313,179.0,-1,-1,120000); Dus nu spawnd het voertuig pas na 120000 secondes. Nu alleen nog compilen, en je server restarten Bewerkt: 29 januari 2009 door Antrex Reageren
thuron Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 het werkt!! bedankt!!! er stond alleen een ander soort code. geen createvehicle maar AddStaticvehicle dus moest dat ff bij iets van 200 autos veranderen en toen de tijd er achter!! nogmaals bedankt! Reageren
Sandra Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 geen createvehicle maar AddStaticvehicle dus moest dat ff bij iets van 200 autos veranderen Lang leve de 'replace' functie in pawno Reageren
thuron Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 hehe idd, anders duurde het nog langer. Maar bij elke code een respawntijd neerzetten... dat duurde lang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.