Kloep Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik heb eens een nieuwe stijl uitgeprobeerd. Heb gewoon maar wat geprobeerd. Wat vinden jullie ervan? Reageren
The Hulk Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Mooi Alleen vind ik de letters niet zo mooi en de render en achtergrond een beetje saai. Er had wel wat meer kleur, contrast, belichting en verzadiging in gekund. 7/10 Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Mooie sig. Je hebt er een paar goede effecten in gegooid. Verder is er een mooie render om heen geplaatst. over het lettertype ben ik iets minder te spreken. Dat is slecht. Voor de rest een goede sig. Keep going Gr, Cabby Reageren
Be4sT Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik heb eens een nieuwe stijl uitgeprobeerd. Heb gewoon maar wat geprobeerd. Wat vinden jullie ervan? Ik vind je textures vrij goed geplaatst ,alleen die Rechtsboven vind ik minder. Je border is mooi , je had iets meer je render kunnen blenden, en je " 2e render" is goed geplaatst. Ik vind de text zeer goed, je kan er wel een paar textures over heen gooien ,zodat het minder opgeplakt lijkt. Mooie sig! 8.5/10 KUTGW Reageren
Monkey.D.Frikandel Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Op het eerste gezicht is hij redelijk... 1ste probleem: De grootte. Je moet het zelf weten, maar het pakt vaak verkeerd uit (Wat ik zie op dit forum). Je hebt een te groot oppervlak waardoor hij te leeg word. 2de probleem: Het is een beetje de zelfde stijl die zoveel hier word gebruikt... ik zit hier nog maar niet en het stoort me. 3de probleem: Letters vind ik heel mooi, complimentje. Maar dan verpest je het door de plaatsing verkeerd te doen. Gebruik de wet van Derden En zorg dat hij niet in de focal staat... maar wel snel gezien kan worden. Over het algemeen is hij dus wel goed... maar je moet veel verbeteren anders stijlen uitproberen en is proberen een kleinder oppervlak te nemen C4D gebruik is wel goed... maar net te veel... probeer anders is C4D's op de voorgrond te zetten ? het is lastig, maar wanneer je het goed kan, kan het heel mooi worden 7/10 Bewerkt: 30 januari 2009 door Monkey.D.Frikandel Reageren
Kloep Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Op het eerste gezicht is hij redelijk...1ste probleem: De grootte. Je moet het zelf weten, maar het pakt vaak verkeerd uit (Wat ik zie op dit forum). Je hebt een te groot oppervlak waardoor hij te leeg word. 2de probleem: Het is een beetje de zelfde stijl die zoveel hier word gebruikt... ik zit hier nog maar niet en het stoort me. 3de probleem: Letters vind ik heel mooi, complimentje. Maar dan verpest je het door de plaatsing verkeerd te doen. Gebruik de wet van Derden En zorg dat hij niet in de focal staat... maar wel snel gezien kan worden. Over het algemeen is hij dus wel goed... maar je moet veel verbeteren anders stijlen uitproberen en is proberen een kleinder oppervlak te nemen C4D gebruik is wel goed... maar net te veel... probeer anders is C4D's op de voorgrond te zetten ? het is lastig, maar wanneer je het goed kan, kan het heel mooi worden 7/10 Dit is de eerste keer dat ik deze stijl gebruik. De grootte die ik meestal gebruik is 400X150. En er zitten geen C4D's in deze sig. Maar toch bedankt voor je rate! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.