NickOwnage Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Ik heb maar een Adobe Fotoshop 2.0, maar dit is mijn 1e foto. Raten, en Advies is zeer welkom. Mijn 2e. Bewerkt: 31 januari 2009 door NickOwnage Reageren
The Hulk Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Niet eens zo slecht alleen vind ik de letters lelijk en saai. En je had wat meer helderheid, contrast, kleur en verzadiging in de afbeelding kunnen brengen. 6.5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Ik moet nog leren met dat programma leren werken. Is ook voor Windows 95/98. @ Dit was dan ook niet zo'n actie plaatje. Daar zoek ik er ook nog wel een van op. Bewerkt: 29 januari 2009 door NickOwnage Reageren
The Hulk Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Het plaatje zelf is echt niet slecht. (allebei niet) Probeer alleen wat aan je letters te doen en aan de belichting, helderheid, contrast, kleur en verzadiging. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Als je slim bent probeer je Adobe Photoshop CS2 uit. Deze is fijn en makkelijk te gebruiken. Download: http://download.adobe.com/pub/adobe/photos..._CS2_tryout.zip dit is een direct download ervan. Over ****** mag ik hier niet praten. Anders had ik dit wel verteld >>> Door .Levi.: Dan moet je er ook niet over beginnen.<<< Sorry... :$ Bewerkt: 29 januari 2009 door zamg0d1 woord verwijderd Reageren
The Hulk Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Of CS3 of CS4 zelf heb ik CS3. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Hoeveel kost een normale Adobe Fotoshop in de winkel dan? @ Ik heb geen idee hoe ik de letters anders moet doen met zo'n oud programma. @² 'k heb het al gevonden. Bewerkt: 31 januari 2009 door NickOwnage Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Hoeveel kost een normale Adobe Fotoshop in de winkel dan?@ Ik heb geen idee hoe ik de letters anders moet doen met zo'n oud programma. Ik denk wel meer dan honderd euro, En het is Photoshop. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Serieus zoveel? Ok, Photoshop dan. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik denk wel meer dan honderd euro, En het is Photoshop. Maak er maar een eurotje of duizend van. Wat de plaatjes betreft. Kwaliteit beter instellen, en het plaatje laten matchen met de grootte het geheeld. Met de letters kan ook meer gedaan worden. Op http://www.dafont.com/ kun je leuke lettertype's downloaden en door middel van Rechter muisknop op text layer -> Blending Options -> Stroke kun je er een randje aan toevoegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.