Tmzom Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) heey... Ik wil van jullie weten van welke spellen (ps2) jullie houden...van race, of sport of actie noem maar op. Ik hou van Platform games, (Spellen waar je door werelden moet reizen en dingen verzamelen etc) Zoals Kingdom hearts, Ratchet&clank, Kya, en bv Jak&dexter. Zeg ook waarom je die keuze maakt! Bewerkt: 29 april 2005 door Tmzom Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 racen en schieten, op schieten kan ik m'n agressie kwijt en racen is gewoon leuk Reageren
arnie Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 ik hou van race games, ik weet niet waarom maar auto's en moto's hebben mij al altijd geboeid. en ik hou ook van gta games(hoe moet ik het anders zeggen :unsure: ) omdat ik gewoon alles graag verniel en mensen kill Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Ik Racing,RPG en Adventure. Ik hou gewoon van die spellen waar zo'n ontroerend verhaal in is. :wub: Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Stealth First Person Shooters Reageren
Spacecraft Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Racing.. en of het dan Formule 1, DTM of wat dan ook is.. maakt niet uit, zolang het maar hard gaat B) Ik = Racefan dus Reageren
Yohan Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Action/Adventure.. FPS Race (games alleen zoals Bijv. Nfsu zodat ik kan tunen enz.. ) RPG.. Gewoon een goed spel met een goed verhaal.. Dan maakt het me niet zo heel veel uit wat voor genre het is.. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Mijn favoriete speltypes zijn racing, sport (vooral voetbal) en gta spellen, welk genre is dat eigenlijk? Ik hou van snelheid en mooie auto's (gt4, nfs) en voetbal is leuk om samen te doen (fifa vooral). En natuurlijk gta ben er verslaafd aan. een beetje rondlopen en mensen neer knallen. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Eeen FPS waar je gewoon lekker mensen af kan knallen. Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 first person shooter vind ik het leukste waarom omdat dat een van de enigste games zijn die ik heb en anderen heb ik eigenlijk nog niet zoveel gespeelt alleen eens in de winkel :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Geef mij maar een FPS/TPS-game! Racing etc. verveeld zo snel. Bij een FPS zit tenminste een beetje spanning. (Like HL2) :o Reageren
Trax Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 FPS/TPS ook ja, same as MClaw. Ook een footie kan ik wel respecteren, en ben altijd wel in voor NBA Live Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) FPS, MMORPG, RPG en Racing beetje variatie moet kunnen :lol: BTW: MClaw, al DooM3 gespeeld?? Dat is pas spanning :ph34r: Bewerkt: 29 april 2005 door MrKooKie Reageren
Arjen Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 BTW: MClaw, al DooM3 gespeeld?? Dat is pas spanning :ph34r: Ja, origineel gekocht. Verkeerde aankoop. Komt er een monster om de hoek, dan schiet je, monster dood, volgende monster. Etc, etc.. Wel leuk als je niets te doen hebt. Half Life 2 is leuk omdat de 'zombies' geen gezicht hebben, en je kunt ze door de midden schieten met een cirkelzaag. :o Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Geef mij maar een FPS/TPS-game! Racing etc. verveeld zo snel. Bij een FPS zit tenminste een beetje spanning. (Like HL2) :o Ja, dat vind ik dus ook! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.