Jump to content

Favoriet Speltype

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey...

Ik wil van jullie weten van welke spellen (ps2) jullie houden...van race, of sport of actie noem maar op. Ik hou van Platform games, (Spellen waar je door werelden moet reizen en dingen verzamelen etc) Zoals Kingdom hearts, Ratchet&clank, Kya, en bv Jak&dexter.

Zeg ook waarom je die keuze maakt!

Bewerkt: door Tmzom
  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tmzom

5

• Arjen

2

• Yohan

2

• .Maze.

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

ik hou van race games, ik weet niet waarom maar auto's en moto's hebben mij al altijd geboeid.

en ik hou ook van gta games(hoe moet ik het anders zeggen :unsure: ) omdat ik gewoon alles graag verniel en mensen kill :puh:

Geplaatst:

Ik Racing,RPG en Adventure.

Ik hou gewoon van die spellen waar zo'n ontroerend verhaal in is. :wub:

Geplaatst:

Racing.. en of het dan Formule 1, DTM of wat dan ook is.. maakt niet uit, zolang het maar hard gaat B) Ik = Racefan dus ;)

Geplaatst:

Action/Adventure.. :)

FPS

Race (games alleen zoals Bijv. Nfsu zodat ik kan tunen enz.. )

RPG.. :D

Gewoon een goed spel met een goed verhaal.. :D

Dan maakt het me niet zo heel veel uit wat voor genre het is.. :D

Geplaatst:

Mijn favoriete speltypes zijn racing, sport (vooral voetbal) en gta spellen, welk genre is dat eigenlijk? Ik hou van snelheid en mooie auto's (gt4, nfs) en voetbal is leuk om samen te doen (fifa vooral). En natuurlijk gta ben er verslaafd aan. een beetje rondlopen en mensen neer knallen.

Geplaatst:

first person shooter vind ik het leukste waarom omdat dat een van de enigste games zijn die ik heb en anderen heb ik eigenlijk nog niet zoveel gespeelt alleen

eens in de winkel :lol:

Geplaatst: (bewerkt)

FPS, MMORPG, RPG en Racing :)beetje variatie moet kunnen :lol:

BTW: MClaw, al DooM3 gespeeld?? Dat is pas spanning :ph34r:

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:
BTW: MClaw, al DooM3 gespeeld?? Dat is pas spanning :ph34r:

Ja, origineel gekocht. Verkeerde aankoop. Komt er een monster om de hoek, dan schiet je, monster dood, volgende monster. Etc, etc.. Wel leuk als je niets te doen hebt. :puh:

Half Life 2 is leuk omdat de 'zombies' geen gezicht hebben, en je kunt ze door de midden schieten met een cirkelzaag. :o

Geplaatst:
Geef mij maar een FPS/TPS-game! :) Racing etc. verveeld zo snel. Bij een FPS zit tenminste een beetje spanning. (Like HL2) :o

Ja, dat vind ik dus ook!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...