Jump to content

Favoriet Speltype

Recommended Posts

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tmzom

5

• Arjen

2

• Yohan

2

• .Maze.

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Action en soms ook een strategie game. Natuurlijk free roaming(GTA RULEZ)

Bewerkt: door Robienske
Geplaatst:

Racing, de andraline die ik daarbij voel als ik online speel! zoo zeg dat is niet meer normaal :) De spanning is om te snijden offline of online ik vind het spanning hebben!

Geplaatst:
...Ik hou van Platform games, (Spellen waar je door werelden moet reizen en dingen verzamelen etc) Zoals Kingdom hearts, Ratchet&clank, Kya, en bv Jak&dexter.

Ik ook. :)

Geplaatst:

Ik hou van heel veel soorten speltypes.

Als eerste Free Roaming van GTA.

En ook race games en shooters.

En ook ''spionage'' spellen en dan vooral het spel : Metal Gear solid : 3 Snake Eater.

Geplaatst:

Ik vind free roaming het allerruigst....dan shooters/racegames (niet te moeilijke want ik ben daar slecht in)/strategiegames (geen over het verleden)

Geplaatst:

Hey allemaal ik vind actie spellen altijd leuk, maar ook strategie bv: Empire Earth

James bond Goldeneye vind ik een vet spel vooral met zijn vieren tegen elkaar egt onwijs gaaf. ;) op de nintendo 64 :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
James bond Goldeneye vind ik een vet spel vooral met zijn vieren tegen elkaar egt onwijs gaaf. ;)  op de nintendo 64 :puh:

Dat heb ik al lang niet meer gedaan, heb nu vakantie, zal m'n N64 maar weer eens gaan aansluiten.. :rolleyes:

Ik prefer toch wel FPS ( liefste WO2 ) of een TPS ( Max Payne ), ook hou ik wel van een leuke RTS( C&C ). Race spellen speel ik ook veel ( NFS, GT4 ) en natuurlijk, hoe kan 't ook anders? GTA free roaming dus.. :)

Zie dat weinig mensen sport hebben gekozen.. :(

Bewerkt: door Bobbiescie
Geplaatst:

stealth

shooters

actie

free roaming

racing

en oorlog spellen zijn mijn favoriet

bij oorlog spellen leef ik me gewoon uit bomberman zij ook je agressie kwijt dat doe ik ook. na een uurtje spelen ben je je aggressie weer kwijt (met schietspellen)

Geplaatst:

Ik hou het meeste van RPG en FPS,

De rest vind ik ook wel leuk, maar dan

springen deze er bij mij toch echt uit!

Geplaatst:

Esther hou je ook nog van Final Fantasy? Ik vond het leuk...maar op dit moment is het meer:

-Jak&dexter3

-Kya: Dark Lineage

-Kingdom Hearts 2 (import japan)

-en ratchet&clank 2&3

Oftewel ik hou gewoon van Platform :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...