Esther Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Esther hou je ook nog van Final Fantasy? Ik vond het leuk...maar op dit moment is het meer: Tuurlijk hou ik van Final Fantasy! Ik vind dat altijd nog de mooiste spellen die ooit gemaakt zijn! Hoe kan je dat nou aan mij vragen...... EN hoe kan jij het nou eerst wel leuk vinden en nu niet meer? FF blijft toch altijd leuk om te spelen? :lol: Reageren
Tmzom Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Vond ik eerst ook...Maar het is meer een Spel voor meisjes...Te weinig wapens (Niet beledigend bedoeld) Reageren
Vegeta_old Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Vond ik eerst ook...Maar het is meer een Spel voor meisjes...Te weinig wapens (Niet beledigend bedoeld) Duss.... jij vind NfsU2 ook vo0r meisjes daar k0men o0k geen wapens in voor.. maah zelf vind sp0rt het leukst((voetbal)) Reageren
Yohan Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Vond ik eerst ook...Maar het is meer een Spel voor meisjes...Te weinig wapens (Niet beledigend bedoeld) Duss.... jij vind NfsU2 ook vo0r meisjes daar k0men o0k geen wapens in voor.. maah zelf vind sp0rt het leukst((voetbal)) Dat bedoeld hij denk ik niet... Hij bedoelt dat hij het niets voor jongens vind ofz denk ik... Ik vind de Final Fantasy games te vet en voor jongens en meisjes bedoelt de enige games die speciaal voor meisjes zijn gemaakt moeten naar mijn mening nog kome het gaat er gewoon om wat jij als jongen/meisje van de game vind.. Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 (bewerkt) HJeb geen favoriet, maar vooral Actie,Oorlog/Simulatie/RTS/adventure/race enzo... Bewerkt: 12 mei 2005 door Jeffrey S Reageren
Stino Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 FPS, RPG, Racing.... is gewoon het vetste Reageren
Thabit Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Van Actie hou ik heel erg, lekker schieten en vechten. Maar sport vind ik ook super.. Lekker voetballen . Reageren
Scott16 Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Geweld en schieten... Geeft gewoon 'n heerlijk gevoel. B) Daarnaast hou ik ook wel van race games zoals NFSU2, het tunen en racen is dan het leukste. Reageren
Tmzom Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 @Vegeta Ik weet niet of jij het verschil kent tussen Race en Platform :huh: Of het moet zijn dat je bij Esther wilt slijmen... Ik bedoelde niet dat het spel te saai is voor jongens...Maar het verhaal gaat grotendeels over meisjes (Dit is de best gespeelde game door meisjes!) Maar het is wel een tof spel I Love Platform Gamess Reageren
Synchro Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Mijn,zo meer als Final Fantasy Adventure zoiets.... Reageren
Invisible_M Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 geef mij maar fps en third person shooters sommige platform vind ik ook wel leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.