Jump to content

Windows live fail


bloody2

Recommended Posts

Hmm hai,

Grote kans dat er hiervoor al een topic is, of dat deze verkeerd staat maar ben hier net nieuw, en heb dus geen id hoe dit forum in elkaar zit. Maar goed,

Ik heb sinds een tijdje GTA IV, en ook al een tijdje dus dat Windows live gebeuren.. Alleen sinds ik het heb, en die troep heb geïnstalleerd (van live), loopt hij te zeuren. Als ik GTA IV opstart, dan laad hij automatisch me offline profiel. Geen probleem mee, maar als ik online wil, moet ik dus via dat live ding online gaan. Maar... zodra ik wil inloggen loopt hij te zeuren over "Kan geen verbinding maken met LIVE. Mogelijk gebruik je een Windows Live ID uit een regio die nog niet door LIVE word ondersteund" (zie bijlage).

Nou.. leuk. Een maatje van me, die heeft t ook geprobeerd met mijn account, en die komt er zo in. En kan dan zo online gaan spelen enzo...

Dus, iemand enig idee wat hier het probleem is ?

post-67555-1233257512_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gewoon me msn als online profiel gebruikt, aangezien dat een windows live ding is... ik heb daarna ook nog een nieuwe aangemaakt, maar kreeg het zelfde.

Ik heb zojuist alles geuninstalleerd en ga straks of vannacht alles weer opnieuw installeren en weer nieuwe profielen maken enzo. Laat wel even weten hoe t gegaan is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je live ID = je msn. Tenzij je geen Windows Live Messenger gebruikt ofc...

Maar goed, ik heb nu nieuw Social Club account gemaakt, alweer een nieuwe Gamertag & Windows live ID. GTA is nog aan het installeren dus ik ga straks wel zien hoe t gaat.

Edit:

Nou, hij doet t.. eindelijk...

Wat heb ik gedaan ?

Ik heb een nieuw account gemaakt voor Rockstar Social Club, vervolgens een nieuwe gamerstag aangemaakt bij xbox, en een nieuwe windows live ID aangemaakt. Dit allemaal op een andere postcode die buiten mijn regio valt. En nu doet hij het ... eindelijk.

Jongens, Bedankt voor voor het meedenken!

Bewerkt: door bloody2
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

@bloody2

Quote: Ik heb een nieuw account gemaakt voor Rockstar Social Club, vervolgens een nieuwe gamerstag aangemaakt bij xbox, en een nieuwe windows live ID aangemaakt. Dit allemaal op een andere postcode die buiten mijn regio valt. En nu doet hij het ... eindelijk.

He mag ik de postcodes van jou gamertag, RGSC account en Live overnemen, ik heb namelijk het zelfde probleem, waarop heb je trouwens je landinstellingen op staan, gewoon NL omdat anders de postcodes niet kloppen??

Bewerkt: door kingwolf70
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gefixt!¡!¡!¡!¡!¡!

ik heb nieuwe accounts aangemaakt met andere postcodes (zie hierboven) en heb toen bij ALLES uitgelogd en RGSC uitgedaan. Toen LaunchGTAIV.exe en toen werd mijn profiel gewoon gedownload. Ik had Xfire en Steam gwn aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...