The Distortion Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Moderne Oorlog / Netjes Grootte: 350 x 150 Tekst: 1e tekst: .Ckz#Distortion 2e tekst: www.ckz-clan.com Rand: Wat het beste is voor de Signature. Kleuren: Mooi bijpassend bij de render. Render (optioneel): http://img179.imageshack.us/img179/5250/ca...y4sniperlo3.png Extra (optioneel): Ook graag een bijpassende avatar bij die er mooi bij staat. Grtz The Distortion. Bewerkt: 2 februari 2009 door The Distortion Reageren
The Distortion Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Iemand ? aub Pl0x Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik wil wel proberen, heb je ook een Afbeelding misschien? Reageren
The Distortion Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Nja gewoon , leef je uit lol, wil wel iets professionals zoals de sig die ik nu heb. vindt zoiets wel gaaf. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik wil best proberen maar ik heb niet zo'n professionele Photoshop. Reageren
Monkey.D.Frikandel Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik zal een wat maken voor je Ik edit mijn bericht wanneer je set klaar is Reageren
The Distortion Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Oké, alvast bedankt dan Reageren
The Distortion Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 en lukt 't ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Nee, want mijn Microsoft Office is verlopen. Ik ga zo een andere Word installeren. Dan ga ik beginnen, ik heb al een plaatje. Ik heb een Wallpaper voor je gevonden. Ik stuur je wel via PB de site. @ Ik heb ook nog wel andere voor je, die laat ik zo wel zien. Bewerkt: 1 februari 2009 door NickOwnage Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Is dit iets wat ik kan bewerken voor je? Reageren
The Distortion Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 wil meer graag iets met call of duty 4, en frikandel en jij kunnen samen wel wat maken, en dan kijk ik wel welke het mooist is. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 wil meer graag iets met call of duty 4, en frikandel en jij kunnen samen wel wat maken, en dan kijk ik wel welke het mooist is. In de regel is het zo dat maximaal één persoon je aanvraag behandelt. Zo voorkom je namelijk dat je iemand voor niets aan het werk zet. Je kunt immers slechts één ontwerp kiezen. Vind je iets niet mooi of laat degene die je aanvraag behandelt het afweten, dan kan er iemand anders mee aan de slag. Voor zover ik kan zien is NickOwnage degene die als eerste toegezegd heeft de aanvraag te behandelen, dus hij is logischerwijs dan ook degene die iets voor je gaat maken. Geeft NickOwnage duidelijk aan dat het hem niet lukt, dan zou bijvoorbeeld Monkey.D.Frikandel de aanvraag op zich kunnen nemen. De volgende keer s.v.p. wél een afbeelding in je lijstje te plaatsen, aangezien jij de aanvrager bent. Reageren
The Distortion Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Nou wil gewoon iemand die mooi kan Designen net zoals mijn signature die ik nou heb, wil graag een andere aangezien we een andere clantag hebben en site dusja vandaar. ik heb hieral een render Type: Signature Stijl: Moderne Oorlog / Netjes Grootte: 350 x 150 Tekst: 1e tekst: .Ckz#Distortion 2e tekst: www.ckz-clan.com Rand: Wat het beste is voor de Signature. Kleuren: Mooi bijpassend bij de render. Render (optioneel): http://img179.imageshack.us/img179/5250/ca...y4sniperlo3.png Extra (optioneel): Ook graag een bijpassende avatar bij die er mooi bij staat. Bewerkt: 2 februari 2009 door The Distortion Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Type: SignatureStijl: Moderne Oorlog / Netjes Grootte: 350 x 150 Tekst: 1e tekst: .Ckz#Distortion 2e tekst: www.ckz-clan.com Rand: Wat het beste is voor de Signature. Kleuren: Mooi bijpassend bij de render. Render (optioneel): http://img179.imageshack.us/img179/5250/ca...y4sniperlo3.png Extra (optioneel): Ook graag een bijpassende avatar bij die er mooi bij staat. Grtz The Distortion. was nog aan spelen met wat banners laat me weten als je het gejat heb (als je ze wilt gebruiken) zodat ik ze later weer weg kan halen zodat ik weer ruimte heb voor andere Reageren
The Distortion Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Sorry vindt deze niks :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.