Jump to content

Signature + Avatar

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Signature

Stijl: Moderne Oorlog / Netjes

Grootte: 350 x 150

Tekst: 1e tekst: .Ckz#Distortion 2e tekst: www.ckz-clan.com

Rand: Wat het beste is voor de Signature.

Kleuren: Mooi bijpassend bij de render.

Render (optioneel): http://img179.imageshack.us/img179/5250/ca...y4sniperlo3.png

Extra (optioneel): Ook graag een bijpassende avatar bij die er mooi bij staat.

Grtz The Distortion.

Bewerkt: door The Distortion
Geplaatst:

Nja gewoon , leef je uit lol, wil wel iets professionals zoals de sig die ik nu heb. vindt zoiets wel gaaf.

Nee, want mijn Microsoft Office is verlopen. Ik ga zo een andere Word installeren. Dan ga ik beginnen, ik heb al een plaatje. Ik heb een Wallpaper voor je gevonden. Ik stuur je wel via PB de site.

@ Ik heb ook nog wel andere voor je, die laat ik zo wel zien.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

wil meer graag iets met call of duty 4, en frikandel en jij kunnen samen wel wat maken, en dan kijk ik wel welke het mooist is.

Geplaatst:
wil meer graag iets met call of duty 4, en frikandel en jij kunnen samen wel wat maken, en dan kijk ik wel welke het mooist is.

In de regel is het zo dat maximaal één persoon je aanvraag behandelt. Zo voorkom je namelijk dat je iemand voor niets aan het werk zet. Je kunt immers slechts één ontwerp kiezen. Vind je iets niet mooi of laat degene die je aanvraag behandelt het afweten, dan kan er iemand anders mee aan de slag. Voor zover ik kan zien is NickOwnage degene die als eerste toegezegd heeft de aanvraag te behandelen, dus hij is logischerwijs dan ook degene die iets voor je gaat maken. Geeft NickOwnage duidelijk aan dat het hem niet lukt, dan zou bijvoorbeeld Monkey.D.Frikandel de aanvraag op zich kunnen nemen.

De volgende keer s.v.p. wél een afbeelding in je lijstje te plaatsen, aangezien jij de aanvrager bent. ;)

Nou wil gewoon iemand die mooi kan Designen net zoals mijn signature die ik nou heb, wil graag een andere aangezien we een andere clantag hebben en site dusja vandaar. ik heb hieral een render

Render (optioneel): http://img179.imageshack.us/img179/5250/ca...y4sniperlo3.png

Bewerkt: door The Distortion
Geplaatst:

Grtz The Distortion.

was nog aan spelen met wat banners

distortion001hr3.jpg

distortion002lr4.jpg

distortion003za1.jpg

laat me weten als je het gejat heb (als je ze wilt gebruiken) zodat ik ze later weer weg

kan halen zodat ik weer ruimte heb voor andere

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...