NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Als je die van Metal Crusader niet mooi vind.. Hoef ik niet eens te beginnen. Reageren
The Distortion Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Iemand anders dan nog met goede ervaring met Photoshop ? Reageren
The Distortion Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 niemand die een sig wil maken ? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Hmmm, zal eens kijken wat ik voor je kan doen. Ik ga eens mijn best doen op deze Signature. Edit: Is het mischien erg dat ik een andere render van COD4 gebruik? =] Edit2: Zó, klaar! ^^ Lever het zo in. =] Edit3: [img=http://img13.imageshack.us/img13/8141/cod4uf5.jpg] Bewerkt: 19 februari 2009 door GTA Haas Reageren
The Distortion Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik vindt 'm zeker gaaf!, enigste minpuntje is nog beedje die lettertype, zo lettertype die je bijvoorbeeld zelf op je sig hebt zou er wel vet bijpassen ? is dat mogelijk ? Reageren
The Distortion Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Nja hij is eigelijk wel goed als ik 'm hier thuis bekijk, kan je er ook een bijpassend avatar bij maken ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.