gta master 1 Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 hallo, Er waren natuurlijk al veel geruchten over dat GTA IV: The lost and damned naar de ps3 zou komen. Maar hetlijkt er steeds meer op dat die ook echt komt. Zie die grijns in combinatie met ''al helemaal geen cometaar'' bij deze rocktstar medewerker . http://www.gamekings.tv/index/videos/hands...and-the-damned/ kortom: Gamekings is bij rockstar langs geweest om the lost and damned te spelen en het lijkt er steeds meer op dat hij ook naar de ps3 komt... het kijken is het zeker waardt, kijken dus! Groetjes GTA Master 1, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 hallo,Er waren natuurlijk al veel geruchten over dat GTA IV: The lost and damned naar de ps3 zou komen. Maar hetlijkt er steeds meer op dat die ook echt komt. Zie die grijns in combinatie met ''al helemaal geen cometaar'' bij deze rocktstar medewerker . http://www.gamekings.tv/index/videos/hands...and-the-damned/ kortom: Gamekings is bij rockstar langs geweest om the lost and damned te spelen en het lijkt er steeds meer op dat hij ook naar de ps3 komt... het kijken is het zeker waardt, kijken dus! Groetjes GTA Master 1, Heb hem al gezien,maar die man zegt overal geen commentaar op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 ''mijn lange tekst'' Heb hem al gezien,maar die man zegt overal geen commentaar op. maar niet allemaal met een grijns en nu zei hij ''al helemaal geen commentaar'' in plaats van ''geen commentaar'' Geruchten worden groter en groter! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Accepteer nou eens verdomme dat die later op de PS3 uit zal komen of helemaal niet. Krijgt iemand anders nou een keer zijn zin gaan meteen de PS3 fanboys hier zeuren. Overal trouwens. Op ieder shitforum over GTA zeurt iedere PS bezitter over waarom de exclusive content niet op de PS3 zit. Kijk nou eens, vele 360'ers zitten niet PS3 bezitters uit te lachen omdat TLATD niet uitkomt. Maar iedere keer dat GTA is uitgekomen voor de PS zitten de fanboys de andere consoles uit te lachen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Accepteer nou eens verdomme dat die later op de PS3 uit zal komen of helemaal niet. Krijgt iemand anders nou een keer zijn zin gaan meteen de PS3 fanboys hier zeuren. Overal trouwens. Op ieder shitforum over GTA zeurt iedere PS bezitter over waarom de exclusive content niet op de PS3 zit. Kijk nou eens, vele 360'ers zitten niet PS3 bezitters uit te lachen omdat TLATD niet uitkomt. Maar iedere keer dat GTA is uitgekomen voor de PS zitten de fanboys de andere consoles uit te lachen. doe eens even rustig, Ik meld het alleen even dat het gerucht alsmaar groter wordt. Dan kun je toch gewoon antwoorden? antwoord anders niet... Daarnaast kan ik het prima accepteren dat GTA TLAD misschien helemaal niet naar de ps3 komt, dus verzin niet dingen. O, en over dat uitlachen.....weer begin je dingen te verzinnen: Zo komt Killzone 2 voor ons er aan en ik ga echt niemand daar mee uitlachen hoor! en bij die game hoor je ook veel xboxers jaloers zijn. Bewerkt: 29 januari 2009 door gta master 1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP-Keeper Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Opzich vind ik bovenstaande wel gelijk hebben, en je moet ook nog ff onthouden dat MS veel betaald heeft om het exclusief te houden, dus verwacht niet dat het naar de PS3 komt.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Ja en ik vind ook dat Ikt wel gelijk heeft,op elk forum waar je komt heeft iedereen het over dat TLATD komt naar de ps3.Maar MS betaald niets voor niets zoveel geld.Ik gun het de ps3'ers wel die content maar soms zijn exclusives wel fijn.Waarom?Omdat anders op elke console de zelfde spellen zijn.mvg Danoontje_nl Bewerkt: 29 januari 2009 door danoontje_nl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Er zit een nieuwe motor in, inplaats van de NRG die in IV zit is er een andere. Die krijg je ook te zien als je het filmpje bekijkt van GameKings! PS3!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Best wel een geinig filmpje: "geen commentaar!" Het zou wel vet zijn als die naar ps3 zou komen maar daar reken ik niet op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Best wel een geinig filmpje: "geen commentaar!"Het zou wel vet zijn als die naar ps3 zou komen maar daar reken ik niet op. He, wij zeiden toch eerst ook dat IV naar de PC ging komen? Nu zeggen we dat The Lost and Damned naar PS3 komt, en dan komt het ook! Denk ik... :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Ik gun de PS3'ers het spel zeker. Vooral de mensen die er NIET om zeuren. Ik ben PS (alle versies) fanboys nu wel zat. Steeds maar zeuren. En niet alleen op die kleine Nederlands forumpje. Alleen de PS3 fanboys zitten te zeuren. 4 van de 5 keren dat ik op 4chan random's board een thread over consoles zie, zijn het altijd de PS3 fanboys die beginnen. Een weekje geleden weer iemand. En het valt op dat 360 fanboys hun console alleen verdedigen, welliswaar met foute argumenten, maar zij zijn zeer zelden degenen die beginnen. Ik weet dat R* niets geeft over het geflame van enerzijds naar anderzijds, maar ik wed dat het merendeel van neutrale consolebezitters zat zijn van het steeds maar doorgaande gezeur van PS fanboys. offtopic hmmmm... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Ik gun de PS3'ers het spel zeker. Vooral de mensen die er NIET om zeuren. Ik ben PS (alle versies) fanboys nu wel zat. Steeds maar zeuren. En niet alleen op die kleine Nederlands forumpje. Alleen de PS3 fanboys zitten te zeuren. 4 van de 5 keren dat ik op 4chan random's board een thread over consoles zie, zijn het altijd de PS3 fanboys die beginnen. Een weekje geleden weer iemand. En het valt op dat 360 fanboys hun console alleen verdedigen, welliswaar met foute argumenten, maar zij zijn zeer zelden degenen die beginnen. Ik weet dat R* niets geeft over het geflame van enerzijds naar anderzijds, maar ik wed dat het merendeel van neutrale consolebezitters zat zijn van het steeds maar doorgaande gezeur van PS fanboys.offtopic hmmmm... Dan weet ik niet waar jij kijkt, maar xbox fanboy beginnen ook vaak, hoor. wat dacht je van nu? ik post alleen een gerucht en jij moet er gelijk over gaan discuseren, als je je er zo aan ergert, waarom bekijk en post je hier dan?. Edit: ik zie net dat je zelfs laatst een topic bent gestart genaamd: ''PS3 nadelen'' (had ik laatst uitgebreidt doorgelezen ) En dan ben ik een fanboy? Bewerkt: 29 januari 2009 door gta master 1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Best wel een geinig filmpje: "geen commentaar!"Het zou wel vet zijn als die naar ps3 zou komen maar daar reken ik niet op. He, wij zeiden toch eerst ook dat IV naar de PC ging komen? Nu zeggen we dat The Lost and Damned naar PS3 komt, en dan komt het ook! Denk ik... :$ Toch eerlijk gezegd denk ik een heeeeeel klein beetje maar dan ook echt een heel klein beetje,dat hij later misschien einde van het jaar nar de ps3 komt. Bewerkt: 29 januari 2009 door danoontje_nl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Best wel een geinig filmpje: "geen commentaar!"Het zou wel vet zijn als die naar ps3 zou komen maar daar reken ik niet op. He, wij zeiden toch eerst ook dat IV naar de PC ging komen? Nu zeggen we dat The Lost and Damned naar PS3 komt, en dan komt het ook! Denk ik... :$ Toch eerlijk gezegd denk ik een heeeeeel klein beetje maar dan ook echt een heel klein beetje,dat hij later misschien einde van het jaar nar de ps3 komt. Dat zeg je omdat je een 360 hebt, ben niet gek hoor... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Best wel een geinig filmpje: "geen commentaar!"Het zou wel vet zijn als die naar ps3 zou komen maar daar reken ik niet op. He, wij zeiden toch eerst ook dat IV naar de PC ging komen? Nu zeggen we dat The Lost and Damned naar PS3 komt, en dan komt het ook! Denk ik... :$ Toch eerlijk gezegd denk ik een heeeeeel klein beetje maar dan ook echt een heel klein beetje,dat hij later misschien einde van het jaar nar de ps3 komt. Dat zeg je omdat je een 360 hebt, ben niet gek hoor... Jij hebt tog ook een xbox of zie ik dat nu verkeerd? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts