Jump to content

gta IV lost and damned naar ps3?


gta master 1

Recommended Posts

Lopen we niet een beetje uit op 't algemene Xbox en PS3-discussiegebeuren?

Playstation mensen kijken neer op Xdoos-spelers, Xdoos spelers moeten niks hebben van Playstationpersoontjes. Als ik op de Xbox van men neefje speel, word ik ook uitgelachen.

:schater:

Hé da's nog eens toevallig, als ik op de PS3 van mijn neef speel, wordt ik ook uitgelachen! :schater:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    8

  • ikt

    6

  • gta master 1

    5

  • GTA Haas

    5

Denk niet dat The Lost and Damned uitkomt voor de PS3... Waarom niet? Nou, omdat Microsoft miljoenen heeft betaald om de content exclusief te houden, en Sony is daar niet overheengegaan, dus ja. Waarschijnlijk komt er wel wát content naar de PS3, want er komen meerdere episodes, maar ik denk niet echt dat The Lost and Damned uitbreiding naar de PS3 komt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Denk niet dat The Lost and Damned uitkomt voor de PS3... Waarom niet? Nou, omdat Microsoft miljoenen heeft betaald om de content exclusief te houden, en Sony is daar niet overheengegaan, dus ja. Waarschijnlijk komt er wel wát content naar de PS3, want er komen meerdere episodes, maar ik denk niet echt dat The Lost and Damned uitbreiding naar de PS3 komt. :)

Microsoft zou toch wel heel geldsmijterig én dom zijn om het een timed exclusive te maken... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, tuurlijk is het leuk voor de Xbox bezitters maar ik vind dat je ook moet begrijpen dat de PS bezitters dit ook graag willen. Want bij de biker gang zitten lijkt mij helemaal geweldig. En ik hou van motor's dus. Je hoeft toch niet persé een "PS-Fanboy" te zijn als je graag wilt dat het ook op de PS3 komt??? Het is gewoon zeker dat het eerst naar de xbox komt, maar nu er toch nog een beetje hoop komt vind ik dat de PS spelers daar gewoon over mogen praten.

PS3 fanboys zijn wel degene die de meeste problemen veroorzaken rondom GTA. :)

Dat jij hier nog durft te reageren in dit topic! :?

Dit slaat gewoon echt alles met dat lef van je!

Als je het nog steeds nodig vind om te reageren, reageer dan eerst maar eens op de onderstaande post AUB! 0_0

Ik gun de PS3'ers het spel zeker. Vooral de mensen die er NIET om zeuren. Ik ben PS (alle versies) fanboys nu wel zat. Steeds maar zeuren. En niet alleen op die kleine Nederlands forumpje. Alleen de PS3 fanboys zitten te zeuren. 4 van de 5 keren dat ik op 4chan random's board een thread over consoles zie, zijn het altijd de PS3 fanboys die beginnen. Een weekje geleden weer iemand. En het valt op dat 360 fanboys hun console alleen verdedigen, welliswaar met foute argumenten, maar zij zijn zeer zelden degenen die beginnen. Ik weet dat R* niets geeft over het geflame van enerzijds naar anderzijds, maar ik wed dat het merendeel van neutrale consolebezitters zat zijn van het steeds maar doorgaande gezeur van PS fanboys.

offtopic hmmmm...

Dan weet ik niet waar jij kijkt, maar xbox fanboy beginnen ook vaak, hoor. wat dacht je van nu? ik post alleen een gerucht en jij moet er gelijk over gaan discuseren, als je je er zo aan ergert, waarom bekijk en post je hier dan?.

Edit:

ik zie net dat je zelfs laatst een topic bent gestart genaamd: ''PS3 nadelen'' (had ik laatst uitgebreidt doorgelezen ;) ) En dan ben ik een fanboy?

In dat topic zelf heb ik gezegd wat jullie ervan zouden vinden als je console werd afgekraakt. Mijn topic is een reactie op de vele andere topics tegen de 360 op dit forum. Dom.

Wel een beetje dom van jezelf om op een reactie in dit topic in een ander topic te gaan zitten reageren.

Vind je zelf ook niet.

Als je een beetje logisch zou nadenken zou je kunnen weten dat dat dit soort problemen veroorzaakt! ;)

En oja je klaagt over de ps3 spelers.

Maar zelf ga je hier het hardst van allemaal te keer!

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, tuurlijk is het leuk voor de Xbox bezitters maar ik vind dat je ook moet begrijpen dat de PS bezitters dit ook graag willen. Want bij de biker gang zitten lijkt mij helemaal geweldig. En ik hou van motor's dus. Je hoeft toch niet persé een "PS-Fanboy" te zijn als je graag wilt dat het ook op de PS3 komt??? Het is gewoon zeker dat het eerst naar de xbox komt, maar nu er toch nog een beetje hoop komt vind ik dat de PS spelers daar gewoon over mogen praten.

PS3 fanboys zijn wel degene die de meeste problemen veroorzaken rondom GTA. :)

Dat jij hier nog durft te reageren in dit topic! :?

Dit slaat gewoon echt alles met dat lef van je!

Als je het nog steeds nodig vind om te reageren, reageer dan eerst maar eens op de onderstaande post AUB! 0_0

Ik gun de PS3'ers het spel zeker. Vooral de mensen die er NIET om zeuren. Ik ben PS (alle versies) fanboys nu wel zat. Steeds maar zeuren. En niet alleen op die kleine Nederlands forumpje. Alleen de PS3 fanboys zitten te zeuren. 4 van de 5 keren dat ik op 4chan random's board een thread over consoles zie, zijn het altijd de PS3 fanboys die beginnen. Een weekje geleden weer iemand. En het valt op dat 360 fanboys hun console alleen verdedigen, welliswaar met foute argumenten, maar zij zijn zeer zelden degenen die beginnen. Ik weet dat R* niets geeft over het geflame van enerzijds naar anderzijds, maar ik wed dat het merendeel van neutrale consolebezitters zat zijn van het steeds maar doorgaande gezeur van PS fanboys.

offtopic hmmmm...

Dan weet ik niet waar jij kijkt, maar xbox fanboy beginnen ook vaak, hoor. wat dacht je van nu? ik post alleen een gerucht en jij moet er gelijk over gaan discuseren, als je je er zo aan ergert, waarom bekijk en post je hier dan?.

Edit:

ik zie net dat je zelfs laatst een topic bent gestart genaamd: ''PS3 nadelen'' (had ik laatst uitgebreidt doorgelezen ;) ) En dan ben ik een fanboy?

In dat topic zelf heb ik gezegd wat jullie ervan zouden vinden als je console werd afgekraakt. Mijn topic is een reactie op de vele andere topics tegen de 360 op dit forum. Dom.

Wel een beetje dom van jezelf om op een reactie in dit topic in een ander topic te gaan zitten reageren.

Vind je zelf ook niet.

Als je een beetje logisch zou nadenken zou je kunnen weten dat dat dit soort problemen veroorzaakt! ;)

En oja je klaagt over de ps3 spelers.

Maar zelf ga je hier het hardst van allemaal te keer!

Dan ben ik de enige kwaaie anti-PS3-fanboy hier. :)

En nu ontopic.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Och, 't zou wel leuk zijn, extra content voor de PS3, maar het is imo niet noodzakelijk. Ik zie wel hoor.
+1

En ikt, ik ben het met je eens: fanboys hangen me zo onderhand de keel uit. Probleem is dat ik ook een beetje gaar aan het worden ben van gezeur óver deze fanboys. 't Lijkt verdomme wel eens alsof elke PlayStation bezitter er een zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik hierover te zeggen heb is dat ik hoop dat TLATD ook naar de PS3 komt, dat zou namelijk echt vet zijn omdat ik TLATD ook wel van dichtbij zou willen meemaken.

Maarja er worden meerdere Episodes gemaakt dus zo erg is het toch niet als wij deze niet, maar misschien een andere wel exclusief krijgen? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En ikt, ik ben het met je eens: fanboys hangen me zo onderhand de keel uit. Probleem is dat ik ook een beetje gaar aan het worden ben van gezeur óver deze fanboys. 't Lijkt verdomme wel eens alsof elke PlayStation bezitter er een zou zijn.

Bij mij hangen ze ook de keel uit, al die xdoos bezitters die denken dat het niet naar de ps3 komt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Lopen we niet een beetje uit op 't algemene Xbox en PS3-discussiegebeuren?

Playstation mensen kijken neer op Xdoos-spelers, Xdoos spelers moeten niks hebben van Playstationpersoontjes. Als ik op de Xbox van men neefje speel, word ik ook uitgelachen.

:schater:

Dat gebeurd mij nou ook altijd. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag kwam er naar buiten dat Microsoft een flink bedrag heeft betaald om exclusieve content voor Grand Theft Auto IV naar de Xbox 360 te krijgen.

Zoals iedereen ondertussen wel weet zal de Xbox 360 exclusieve content krijgen voor de nieuwe Grand Theft Auto. Deze content zal in de maanden na de release via de Xbox Live Marketplace worden aangeboden. Het is niet zo vreemd dat het bedrijf daarvoor heeft betaald, maar het is wel een erg hoog bedrag.

Laine Goldstein van Take Two liet weten dat Microsoft voor de eerste downloadbare content voor Grand Theft Auto IV een bedrag van 25 miljoen dollar heeft neergelegd. Deze zal rond maart 2008 te downloaden zijn. Hetzelfde bedrag is betaald voor een tweede pakketje met downloadbare content.

Zie mijn quote en vooral het dikgedrukte. ;) Ze betalen niet voor niks 50 miljoen dollar, maar speciaal om het exclusief te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zie mijn quote en vooral het dikgedrukte. ;) Ze betalen niet voor niks 50 miljoen dollar, maar speciaal om het exclusief te houden.

slimpie exclusief is niet altijd exclusief, ze hoeven maar 1-2 kleine dingetjes aan te passen in de uitbreiding op de xbox en geef het een andere naam en dan? Dan heb je in grote lijnen toch dezelfde game ;)

Dus exclusief is een heel groot begrip. Wanneer praat je nou over exclusief? Zelfde game 100% zelfde uitbrengen op ps3 met zelfde naam en al, nee dat gebeurt niet. Andere naam + 90% zelfde missies etc etc. Ja dat zal gaan gebeuren.

Binnen 5 maanden na de release op de xbox staat er een release te wachten voor de ps3 :)

Heb niet z'n mooie qoute net als jouw van een officiële bron, maar iedereen met een beetje verstand weet dat het zo zal gaan.

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

En ikt, ik ben het met je eens: fanboys hangen me zo onderhand de keel uit. Probleem is dat ik ook een beetje gaar aan het worden ben van gezeur óver deze fanboys. 't Lijkt verdomme wel eens alsof elke PlayStation bezitter er een zou zijn.

Bij mij hangen ze ook de keel uit, al die xdoos bezitters die denken dat het niet naar de ps3 komt. :7

Idd, bij mij ook, maar dan andersom. PS3 bezitters die denken dat MS voor niets $50 miljoen heeft betaald... :7

Link to comment
Delen op andere websites

En ikt, ik ben het met je eens: fanboys hangen me zo onderhand de keel uit. Probleem is dat ik ook een beetje gaar aan het worden ben van gezeur óver deze fanboys. 't Lijkt verdomme wel eens alsof elke PlayStation bezitter er een zou zijn.

Bij mij hangen ze ook de keel uit, al die xdoos bezitters die denken dat het niet naar de ps3 komt. :7

Idd, bij mij ook, maar dan andersom. PS3 bezitters die denken dat MS voor niets $50 miljoen heeft betaald... :7

Misschien is er wel kans dat hij later WEL naar playstation komt.

Er zijn toch veel exlusieves die nater toch nog op andere platforms verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

En ikt, ik ben het met je eens: fanboys hangen me zo onderhand de keel uit. Probleem is dat ik ook een beetje gaar aan het worden ben van gezeur óver deze fanboys. 't Lijkt verdomme wel eens alsof elke PlayStation bezitter er een zou zijn.

Bij mij hangen ze ook de keel uit, al die xdoos bezitters die denken dat het niet naar de ps3 komt. :7

Idd, bij mij ook, maar dan andersom. PS3 bezitters die denken dat MS voor niets $50 miljoen heeft betaald... :7

Misschien is er wel kans dat hij later WEL naar playstation komt.

Er zijn toch veel exlusieves die nater toch nog op andere platforms verschijnen.

Ja, maar geen exclusives waar zo grandioos veel geld voor is betaald... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...