Jump to content

gta IV lost and damned naar ps3?


gta master 1

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    8

  • ikt

    6

  • gta master 1

    5

  • GTA Haas

    5

***** ik heb een ps3 ben ik een fanboy?

Nee het zou leuk zijn als er voor de ps3 komt.

En anders? Komt er vast nog wel wat extra content voor de ps3.......

Ja dat denk ik ook wel. Anders zou het toch wel heel erg kut zijn voor de PS3'ers. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het sowieso best wel dom van MS dat ze zoveel geld voor een Exclusive hebben neergeteld 0.o

Zo ongelooflijk bijzonder is TLATD nou ook weer niet, het is wel heel vet maar waarom moet het nou weer Exclusive worden? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

nee oke geen exclusive de nieuwe naam wordt GTA IV lost and the Damned reloaded.

Zelfde missies alles zelfde, behalve tja de naam.

Very exclusive vind je ook niet? ^_^

Ja :duh: Dat weet jij vooral een half jaar of langer ( of misschien zelfs nooit) op voorhand.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het sowieso best wel dom van MS dat ze zoveel geld voor een Exclusive hebben neergeteld 0.o

Zo ongelooflijk bijzonder is TLATD nou ook weer niet, het is wel heel vet maar waarom moet het nou weer Exclusive worden? :puh:

Exclusiviteit betekent dat het niet voor andere consoles beschikbaar is, en er zijn altijd mensen die er erg geïnteresseerd in zijn, en evt. daarvoor een Xbox 360 gaan kopen. Vraag mij niet waarom, maar zo werkt het kennelijk wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV kwam toch ook iets later op de pc uit? Lijkt me sterk dat hij niet op de PS3 komt.

Voor de tweede keer, daar is geen geld voor betaald! :duh:

En dat ging om het hele spel, niet om DLC (hoewel de 2 episodes bij elkaar qua grootte wel een heel spel vormen :puh: )...

Link to comment
Delen op andere websites

Och, 't zou wel leuk zijn, extra content voor de PS3, maar het is imo niet noodzakelijk. Ik zie wel hoor.
+1

En ikt, ik ben het met je eens: fanboys hangen me zo onderhand de keel uit. Probleem is dat ik ook een beetje gaar aan het worden ben van gezeur óver deze fanboys. 't Lijkt verdomme wel eens alsof elke PlayStation bezitter er een zou zijn.

Zegt een ps3 onwner. :7

En al ze hebben het recht te zeuren.

Voor iedereen die waarbij het de keel uithangt kijk dan gewoon niet.

Anders begin je zelf ook aan het gezeur mee te doen, maar dan op een andere manier.

En daardoor heb je geen recht van spreken meer.

Want je zult toch eerst zelf moeten stoppen met zeiken voor je dat tegen een ander kunt zeggen.

En zowiezo hebben die 360 spelers geen recht van klagen.

Want die krijgen toch al met zekerheid wat ze willen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
hallo,

Er waren natuurlijk al veel geruchten over dat GTA IV: The lost and damned naar de ps3 zou komen.

Maar hetlijkt er steeds meer op dat die ook echt komt.

Zie die grijns in combinatie met ''al helemaal geen cometaar'' bij deze rocktstar medewerker :) .

http://www.gamekings.tv/index/videos/hands...and-the-damned/

kortom: Gamekings is bij rockstar langs geweest om the lost and damned te spelen en het lijkt er steeds meer op dat hij ook naar de ps3 komt...

het kijken is het zeker waardt, kijken dus!

Groetjes GTA Master 1,

Heb hem al gezien,maar die man zegt overal geen commentaar op. ;)

ja he echt vervelend

>>> Door Hanneswasco: Vanwaar deze nutteloze bump? :slotje:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...