Jump to content

Probleem Verhaallijn


Evilboynl

Recommended Posts

Ik weet niet of iemand hier nog op reageert, maar ik zou het graag willen, want ik heb een probleempje.... :(

Mijn verhaallijn in VC blijft steken vóór de 2 laatste missies: Die waar je mensen van de belasting moet killen, en de laatste, die met sonny en lance...

Ik heb alles in het spel al geowned, B) mn game % completed staat op 50 maar ik krijg geen telefoontje of iets dergelijks...Ook zie ik nergens missie startpunten in of om Vercetti Estate...

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

//evilboy :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van alle ownage alle missie's gedaan op de races van Sunshine Auto's na...en dildo dodo...dat is echt een K*T missie :angry: ... en wat er na komt nog niet.....maar voor de rest alles..

Ook al allerlei sub- missies gedaan: checkpoints vliegen/racen/varen e.d....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb de Pole position gekocht maar hoe en waaneer kan je die missie starten, want er staat niet zo'n paarse marker.

Klopt. Je moet even naar achteren lopen, dan de eerste deur links. Daar moet je ong. 10 minuten zitten totdat die hooker ong. $300 van je heeft gejat. Geld gaat er automatisch af. :)

Kijk ook op de GTA VC Walkthrough.

Link to comment
Delen op andere websites

dildo dodo is een makelijke missie vind ik meeste mensen die het spel hebben die ik ken hebben er moeite mee

Aha. Weten we dat ook weer. B)

Maar waarom post je het hier? :rolleyes: Dit hoor je niet te posten, maar vooruit, omdat ik zo zacht ben.

Of zal ik hier commentaar op krijgen.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik heb dildo dodo uitgespeeld, alles bij die sunshine zooi, die 10 minuten gewacht bij pole position (waardoor ik weer 2 missies kon doen :puh:) maar ik zit nog maar op 59%. De laatste missie die ik heb gedaan overigens is die missie bij dat huis van vercetti, daar heb k lance vermoord... Ligt het er mischien aan dat ik nog niet alle 100 secret packages heb (heb er 25) maar lijkt me stug want dan zou k nog 41% daarmee moeten krijgen. De save houses heb ik zover ik weet allemaal...

wat nu :puh:??

Link to comment
Delen op andere websites

@ mistertom Hier staat de 100% Checklist van wat je moet doen voor de 100% in VC. Daar staat zeker weten aardig wat bij dat je nog moet doen ;) .

kijk in het vervolg ook wat beter in het topic ;) . de link is nl. al een keer eerder gegeven..

Bewerkt: door Big Smoke
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...