Evilboynl Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Ik weet niet of iemand hier nog op reageert, maar ik zou het graag willen, want ik heb een probleempje.... Mijn verhaallijn in VC blijft steken vóór de 2 laatste missies: Die waar je mensen van de belasting moet killen, en de laatste, die met sonny en lance... Ik heb alles in het spel al geowned, B) mn game % completed staat op 50 maar ik krijg geen telefoontje of iets dergelijks...Ook zie ik nergens missie startpunten in of om Vercetti Estate... Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen. //evilboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) heb je alle gebouwen al gekocht? en al die missies al gedaan? < van die gebouwen Bewerkt: 29 april 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Evilboynl Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Ik heb van alle ownage alle missie's gedaan op de races van Sunshine Auto's na...en dildo dodo...dat is echt een K*T missie :angry: ... en wat er na komt nog niet.....maar voor de rest alles.. Ook al allerlei sub- missies gedaan: checkpoints vliegen/racen/varen e.d.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) dildo dodo is simpel... je moet gewoon bij de haven beginnen en terug vliegen en je zal toch echt die missie moeten doen... Bewerkt: 29 april 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Evilboynl Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 SIMPEL? :blink: lol.... Maar wat moet ik verder nog doen dan? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Maar wat moet ik verder nog doen dan? :huh: Bekijk de checklist eens. Misschien kom je er dan uit. Of kijk bij je stats wat je nog niet helemaal af hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Dildo Dodo vind ik ook niets moeilijks aan... En over dat telefoontje, dat heb ik ook gehad. Je moet gewoon spelen en dan krijg je vanzelf een telefoontje, alleen duurt dat soms nogal lang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 waar ga je dan de laatste twee missies doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentenell Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 Ik heb de Pole position gekocht maar hoe en waaneer kan je die missie starten, want er staat niet zo'n paarse marker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 Ik heb de Pole position gekocht maar hoe en waaneer kan je die missie starten, want er staat niet zo'n paarse marker. Klopt. Je moet even naar achteren lopen, dan de eerste deur links. Daar moet je ong. 10 minuten zitten totdat die hooker ong. $300 van je heeft gejat. Geld gaat er automatisch af. Kijk ook op de GTA VC Walkthrough. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samson Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 dildo dodo is een makelijke missie vind ik meeste mensen die het spel hebben die ik ken hebben er moeite mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 dildo dodo is een makelijke missie vind ik meeste mensen die het spel hebben die ik ken hebben er moeite mee Aha. Weten we dat ook weer. B) Maar waarom post je het hier? :rolleyes: Dit hoor je niet te posten, maar vooruit, omdat ik zo zacht ben. Of zal ik hier commentaar op krijgen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
'Viper' Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Dat probleem had ik ook...Dan moet je eerste heel veel geld sparen.Als dat het niet is weet ik het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mistertom Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 ik heb dildo dodo uitgespeeld, alles bij die sunshine zooi, die 10 minuten gewacht bij pole position (waardoor ik weer 2 missies kon doen ) maar ik zit nog maar op 59%. De laatste missie die ik heb gedaan overigens is die missie bij dat huis van vercetti, daar heb k lance vermoord... Ligt het er mischien aan dat ik nog niet alle 100 secret packages heb (heb er 25) maar lijkt me stug want dan zou k nog 41% daarmee moeten krijgen. De save houses heb ik zover ik weet allemaal... wat nu ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) @ mistertom Hier staat de 100% Checklist van wat je moet doen voor de 100% in VC. Daar staat zeker weten aardig wat bij dat je nog moet doen . kijk in het vervolg ook wat beter in het topic . de link is nl. al een keer eerder gegeven.. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.