Freestyle Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Heb je ook al alle vilagant missie's gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcoABC Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 Nou.... ik heb vc met 4 hidden packes ook 100% uitgespeeld zonder mods, dus het kan er aan liggen dat je 1 gebouw niet heb gekocht, dus kijk vc nog eens goed rond of er nog te kopen gebouwen zijn. En anders weet ik het ook niet meer. Marco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 Nou.... ik heb vc met 4 hidden packes ook 100% uitgespeeld zonder mods ook geen savegame dat heb ik namelijk ook en dan ook 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcoABC Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik heb wel gesaved, en toch de 100% gehaald met 4 hidden packes. Marco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik heb wel gesaved,en toch de 100% gehaald met 4 hidden packes. Marco DIT KAN NIET,oftewel klopt de checklist niet maar normaalgezien kan dit niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 Dit kan wel als meerdere mensen het niet hebben is het gewoon een bug goed voor hem dan er zijn toch ook meer mensen die sa 100%hebben en iets niet gedaan hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Het kan inderdaad, maar dan heb je niet echt het gevoel van 'ik heb het 100% gedaan'. Dat is wel jammer, maar voor mensen die het niks uitmaakt is het wel handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Het kan inderdaad, maar dan heb je niet echt het gevoel van 'ik heb het 100% gedaan'. Dat is wel jammer, maar voor mensen die het niks uitmaakt is het wel handig Inderdaad, maar sommige mensen willen de GTA's 100% uitspelen... Is het toch wel jammer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nico_b Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Het kan inderdaad, maar dan heb je niet echt het gevoel van 'ik heb het 100% gedaan'. Dat is wel jammer, maar voor mensen die het niks uitmaakt is het wel handig Inderdaad, maar sommige mensen willen de GTA's 100% uitspelen... Is het toch wel jammer.. Zoals ik maar ik moet aleen vc nog gta3 en sa 100% uitgehaald had wel cheklist nodig bij sa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.