robstarr6 Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) hallo mensen, Ben intussen de zoveelste, GTA 4 doet dus helemaal niks na installatie. Ook doet rockstar social club niks als je het probeerd te openen. systeem: intel core 2 duo 3.0 GHz gigabyte GA-X38-DQ6. ( met nieuwste drivers) 4 gb RAM 2 x ATI radeon HD3870 oc edition 512 mb PCI-E ( nieuwste drivers) Vista service pack 1. aangemeld bij windows live. Heb een account op RGSC. GTA 4 patch_1.0.2.0. microsoft.NET frameworks 3.5. sp1 microsoft Visual C++2008 x64. adobe media player geinstalleerd. Volgens mij was het dat wel zo'n beetje. Dus geen foutmeldingen, t werkt gewoon niet. Waar het aan ligt? Ik weet het niet meer. Heb het spel intussen 3 keer geinstalleerd. Misschien jullie nog ideeen? PC kan het volgens mij niet aan liggen. ( mss de 2 videokaarten het probleem?) Hoop dat jullie nog iets in kunnen brengen! Alvast bedankt Groetjes Bewerkt: 29 januari 2009 door robstarr6 Reageren
henkie76 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 hallo mensen,Ben intussen de zoveelste, GTA 4 doet dus helemaal niks na installatie. Ook doet rockstar social club niks als je het probeerd te openen. systeem: intel core 2 duo 3.0 GHz gigabyte GA-X38-DQ6. ( met nieuwste drivers) 4 gb RAM 2 x ATI radeon HD3870 oc edition 512 mb PCI-E ( nieuwste drivers) Vista service pack 1. aangemeld bij windows live. Heb een account op RGSC. GTA 4 patch_1.0.2.0. microsoft.NET frameworks 3.5. sp1 microsoft Visual C++2008 x64. adobe media player geinstalleerd. Volgens mij was het dat wel zo'n beetje. Dus geen foutmeldingen, t werkt gewoon niet. Waar het aan ligt? Ik weet het niet meer. Heb het spel intussen 3 keer geinstalleerd. Misschien jullie nog ideeen? PC kan het volgens mij niet aan liggen. ( mss de 2 videokaarten het probleem?) Hoop dat jullie nog iets in kunnen brengen! Alvast bedankt Groetjes Klink misschien een beetje raar maar wat is "niets" oftewel wat zie je als je probeert op te starten.. zwart scherm, foutmelding, of komt je bureaubald meteen terug? Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Je weet zeker dat je gta4 hebt geinstalleert? Dit kun je checken door install.exe te openen in de GTA4 map op je disc Reageren
robstarr6 Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Bedankt alvast voor het reageren, Het maakt niet uit of ik nu RGSC wil openen of GTA probeer op te starten. Als ik op het icoon klik gaat er even een zandloper lopen. En dan stopt de zandloper zonder dat er ook maar iets is opgestart. Geen foutmeldingen. Het spel is geinstalleerd, Als ik de setup opnieuw open vraagd hij of ik het bestand wil repareren of verwijderen. Dus lijkt mij dat het spel er gewoon op staat. Heb het spel al 2 weken in huis en kan er niks mee.... echt balen Hoop dat voor iemand dit probleem bekend is! alvast bedankt weer! Groeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.