Jump to content

ATI Radeon Patch!


Sa_bulldog

Recommended Posts

En jawel hor de ati driver 9.1 is dan ook eindelijk. En dit schijnt wel de goeie te zijn!

ze hebben er lang over moeten nadenken maar natuurlijk betalen wij dan ook minder dan de Nvidia users!

De patch lost de grafische problemen op zoals de zwarte vlakken ingame!

Toch heb ik problemen gehad met de oude driver 8.12 toen ik mijn oude driver deinstaleerde had ik geen internet meer... het ging toch om een video kaart? na een systeem herstel en een installatie over de oude driver was alles in orde!

voor de driver Klik

Link to comment
Delen op andere websites

En jawel hor de ati driver 9.1 is dan ook eindelijk. En dit schijnt wel de goeie te zijn!

ze hebben er lang over moeten nadenken maar natuurlijk betalen wij dan ook minder dan de Nvidia users!

De patch lost de grafische problemen op zoals de zwarte vlakken ingame!

Toch heb ik problemen gehad met de oude driver 8.12 toen ik mijn oude driver deinstaleerde had ik geen internet meer... het ging toch om een video kaart? na een systeem herstel en een installatie over de oude driver was alles in orde!

voor de driver Klik

Ok dan! Eindelijk is het ook ATi die een patch uitbrengt (ik heb zelf namelijk een Radeon 3870 HD)! :)

Maar je moet dus eerst uninstalleren, opnieuw opstarten (of hoeft dat niet?) en dan weer installeren?

BvD, Dvt

EDIT: Laat maar ik heb het al geïnstalleerd. ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Bulldog, ik word met mn vrijdagavondbrein weinig wijzer van de ATI-site, zou je me heel even kunnen helpen door me de exacte downloadlink te geven voor de driver voor Windows Vista 32 bit, met een ATI Radeon HD 2400 Pro kaart? Catalyst Control Center is gewoon geinstalleerd. Alvast dank!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk op eigen risico dat ik je het ga geven wil niet de schuld krijgen als het in de soep loopt, Maar denk niet dat het gebeurt.

Klik

windows vista 32bit -> Radeon -> 2600 Series en dan kom je op je download pagina

Zelf werkt alles bij mij me grijze vlakken en alles is nu weg :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...