Jump to content

Achievements '20G', "5G'...


RogierS.

Recommended Posts

Kort vraagje; wat houden die "g's" toch in bij de achievements? Zoals 'Achievements; Fed The Fish (20G', is dit een belangrijkheidsranking ofzo?

G staat volgens mij voor 'Gamerspoints', dus 20 Gamerspoints,

Kun je vergelijken met de euro, hoe meer je er hebt, hoe beter.

Maar aan je gamerspoints heb je niks aan behalve pronken voor andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Kort vraagje; wat houden die "g's" toch in bij de achievements? Zoals 'Achievements; Fed The Fish (20G', is dit een belangrijkheidsranking ofzo?

Nee, dit is geen belangrijkheidsranking. Het cijfer staat voor het aantal, de "G" is de afkorting voor het woord "Gamerscore"! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Nee, dit is geen belangrijkheidsranking. Het cijfer staat voor het aantal, de "G" is de afkorting voor het woord "Gamerscore"! :tu:

Dit klopt, maar over het algemeen krijg je voor lastige achievements meer G dan voor makkelijke achievements. Het is dus niet zo zeer een belangrijkheidsranking, maar je kan er vaak wel de moeilijkheidsgraad van de achievement aan aflezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt idd, G is Gamerscore. Bij de meeste spellen heb je met alle achievements bij elkaar 1000G.

Overigens, Trophies van de PS3 zijn weer gejat van MS. Maar deze zijn verdeeld in brons, zilver, goud en platinum, om het wat duidelijker te maken. ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

ah zo, ik dacht dat deze een soort van credits waren, waar je iets mee kon kopen.

Dat is het toch ook???????? :{

Waarschijnlijk ben je in de war met Microsoft Points. Microsoft Points kun je in de winkel kopen (op bijvoorbeeld een tegoedkaart), voor echt geld, en vervolgens inwisselen voor spellen/uitbreidingen en dergelijke op de Xbox 360 market place.

Gamerpoints (G) daarentegen krijg je door het behalen van achievements. Dit is volkomen gratis en je kan er ook niets mee kopen. Ze zijn eigenlijk alleen 'voor de show.' :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vind de achievements wel leuk, alleen vind het voor de pc niet echt geniaal.

Het is wel leuk op gta om soms is 1 te doen, maar ik hoop niet dat ooit elke pc game achievements krijgt.

Het is toch niet verplicht om ze te halen. Dat is ieder zijn keus.

Ik vind het persoonlijk altijd een meerwaarde aan een spel mochten er achievements zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind de achievements wel leuk, alleen vind het voor de pc niet echt geniaal.

Het is wel leuk op gta om soms is 1 te doen, maar ik hoop niet dat ooit elke pc game achievements krijgt.

Het is toch niet verplicht om ze te halen. Dat is ieder zijn keus.

Ik vind het persoonlijk altijd een meerwaarde aan een spel mochten er achievements zijn.

achievements is een leuke manier om te je pwnage factor te bewijzen / verhogen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...