Jump to content

Achievements '20G', "5G'...


RogierS.

Recommended Posts

Vind de achievements wel leuk, alleen vind het voor de pc niet echt geniaal.

Het is wel leuk op gta om soms is 1 te doen, maar ik hoop niet dat ooit elke pc game achievements krijgt.

Het is toch niet verplicht om ze te halen. Dat is ieder zijn keus.

Ik vind het persoonlijk altijd een meerwaarde aan een spel mochten er achievements zijn.

Ja daar heb je inderdaad wel gelijk in.

Maar ik heb GTA4 al 2x helemaal uitgespeeld op de ps3. (die ik verkocht heb inmiddels)

En sinds kort heb ik hem op de pc en mischien vind ik het daarom iets minder,

Omdat ik de meeste achievements (trophies) al behaald had.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind de achievements wel leuk, alleen vind het voor de pc niet echt geniaal.

Het is wel leuk op gta om soms is 1 te doen, maar ik hoop niet dat ooit elke pc game achievements krijgt.

Het is toch niet verplicht om ze te halen. Dat is ieder zijn keus.

Ik vind het persoonlijk altijd een meerwaarde aan een spel mochten er achievements zijn.

achievements is een leuke manier om te je pwnage factor te bewijzen / verhogen ;)

in GTA IV is er nu niet echt veel pownage aan, gewoon wat onder brugjes vliegen, politie omzeilen ect...

Link to comment
Delen op andere websites

Niet alle achievements zijn zo makkelijk, en als je er goed in bent: Niet voor iedereen zijn ze makkelijk. Heb jij alle achievements al?

Ik vind deze achievements juist leuk, een goede toevoeging aan het spel. Als je de verhaallijn hebt uitgespeeld, kan je altijd nog deze achievements trotseren, wat niet altijd even makkelijk is. Ook heb je multiplayer achievements, wat extra speelduur aan de multiplayer geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijkste vind ik De duiven. Maar ik vind net als Beagle de Achievements wel een goede toevoeging aan het spel. Dan ga je niks doms doen dus bijv politie afknallen de heletijd. ( Dit is ook een van de Achievements )

Maar dan heb je ook een leuke uitdaging weer. Komt dit voor elk spel die nu uit komt?

Er zijn ook spellen die ook van Games for Windows zijn, zitten daar ook Achievements in?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zullen niet in elk spel achievements worden gezet. Bij een aantal Games for Windows - Live zitten er al achievements in, dat kan je op hun site zien. Maar in sommige spellen lijken achievements me niet zo leuk, in GTA ben je vrij en kan je meer achievements verzinnen (voor R*).

Die duiven zijn lastig ja, niet om ze te raken, maar om ze te vinden :puh: Op het vrijheidsbeeld bij Hapiness Island zitten er een stuk of 3/4.

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Niet alle achievements zijn zo makkelijk, en als je er goed in bent: Niet voor iedereen zijn ze makkelijk. Heb jij alle achievements al?

Eigenlijk niet, de achievements die ik nu heb zijn door missies gehaald, heb er iets van een 5 ofzo.

Maar ik heb me er ook nog niet mee bezig gehouden.

Ik heb het al te druk genoeg om al mijn mods en mijn asi loader maar te laten werken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...