Revolution-Designer Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Hallo allemaal, Is het mogelijk om dit soort effect om je render te kunnen krijgen: Alvast bedankt, RD Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Een C4D erachter zetten? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik denk niet dat dit de beste oplossing is aangezien een C4D's niet bij mijn renders passen. En ik moet dan nog gaan prutsen met het kleurgebruik. Hier is een plaatje/render met het effect dat ik graag zelf zou willen maken: Het gaat dus om het effect rond het mannetje. Weet iemand hoe ik dat kan doen? Alvast bedankt, RD Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Weet iemand hoe ik dat kan doen? De Pen Tool lijkt me het meest geschikt. Selecteer de onderstaande instellingen en klik erop los, zou ik zeggen. Zodra je tevreden bent met de vorm kun je hem voorzien van gradients en dergelijke. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.