Le Freak Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2004 Er is dus weer een nieuwe screen uitgekomen. Dit is de 2e exclusieve screen naast de 3 screens op Rockstargames.com.. The GTA Netwerk kwam gisteren met een exclusive screenshot van GTA SA, als dit geen ''nep'' plaatje is dan zijn hun de eerste met de exclusive screenshot. Maar ik ben er nog niet zeker van of dit nou een echte is. Het lijkt er wel veel op, maar hij is beetje onduidelijk. Wat denken jullie?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2004 Mooie screenshot. Alleen een beetje vaag. Maar het klopt ook weer wel met die CJ aan de linker kant. Daar lijkt hij wel op. "My life is over and so is yours" :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2004 ik vind hem er ''nep'' uitzien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2004 ik vind hem er ''nep'' uitzien Misschien dat dat de reden is dat hij niet gepubliceerd word door Rockstar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 2 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2004 wow dat is een hele mooie hij doet mij een beetje denken aan miguel uit gta 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 2 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2004 (bewerkt) Sorry ze zijn nep. Het bovenste screen komt uit de game manhunt waar ze een ander ventje hebben voor geplakt. Onderste screen komt inderdaad uit GTA3 met een mod erover. Edit: Het is bekend geworden Bewerkt: 2 juni 2004 door Le Freak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 Lol inderdaad. Maar die andere screen is ook nep. Ik las op een andere GTA site dat hij niet echt was. Hij kwam ook niet van Rockstar Games... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 Lol inderdaad. Maar die andere screen is ook nep. Ik las op een andere GTA sitedat hij niet echt was. Hij kwam ook niet van Rockstar Games... Welke bedoel je? De laatste die via mail kwam? Die heeft Joriz van Rockstar Games ontvangen! We zetten geen leugens op de nieuws pagina! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 Nee. Ik had het over die screenshot van tim13. Moet je iets naar boven scrollen. Die bedoel ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Ik vind het wel jammer dat die screen van GTA SA nep is... Ik vond em wel tof... *baalt* Die faker heeft wel goed werk geleverd, het is een mooie screen, zelfs al is 'ie fake; Zelfde sfeer als de andere GTA SA screens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Ik vind het wel jammer dat die screen van GTA SA nep is... Ik vond em wel tof...*baalt* Die faker heeft wel goed werk geleverd, het is een mooie screen, zelfs al is 'ie fake; Zelfde sfeer als de andere GTA SA screens. ja, maar er komen nog vast veel echte! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
markdoggen Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2004 wel klote dat er telkens fake screens uitkomen, weet je ook niet meer wat echt is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2004 Ja, inderdaad, krijg je valse hoop. Maar de meeste fakes haal je er wel uit. Dit was wel een goede. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2004 Ja, inderdaad, krijg je valse hoop.Maar de meeste fakes haal je er wel uit. Dit was wel een goede. Op GTAgames.nl vind je dan ook alleen echte screenshots (behalve in de fake screenshot sectie) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
markdoggen Geplaatst: 16 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2004 jup daar heb je gelijk in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.