Jump to content

BEAST vs Revolution-Designer

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Sport

Soort design: Signature

Size design: maakt ni uit

Render: Kies je maar

Animatie: nee

Premade: ja

Tijd van inlevering: zsm

Opmerking: Veel suc6

Geplaatst:

Ik wil wel, ik lever mijn inzending zo snel mogelijk in. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Be4st:

t9dsso.jpg

Revolution-Designer:

sport1yk1.jpg

Laat het stemmen beginnen!

Ps. Sorry voor deze verschrikkelijk slechte inzending maar ik was inspiratieloos. :-(

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

Stem: Beast.

Uitleg: Die van RD is misschien wel veel ingebruikt, maar ik zie verder geen lichteffecten en mooie gedeeltes in die Sig.

Die van Beast is dubbel met een sombere achtergrond. Er ziet niet veel kleur in. Maar hij is wel mooi.

RD: 6.7/10

Beast: 7.8/10

Geplaatst:

Stem: Revolution-Designer

Omdat: Ik de sig van Be4st een beetje saai vind en kleurloos. Het plaatje van Revolution-Designer daar zit meer kleur in en er is ook humor in verwerkt. Oftewel dat plaatje spreekt je meer aan ik vind het grappig gedaan.

Revolution-Designer: 7/10

Be4st: 6/10

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Be4st Hij heeft meer gedaan naar mij zicht op de signature's en het komt meer overeen met wat de bedoeling was van de Onderwerp: Sport Het plaatje van Revolution-Designer Kan naar mijn mening ook gebruikt worden voor andere zaken! Ook de Kleuren van de signature van Be4st vind ik veel mooier naar persoonlijke voorkeur! dan die van Revolution-Designer

Dus zoals ik al eerder zei, Mijn stem gaat naar Be4st

Geplaatst:

Met deze nipte overwinning verdient Be4st een punt! Revolution-Designer staat momenteel niet in de ranking, dus voor hem veranderd er niets.

Be4st: +1

Revolution-Designer: -

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...