thuron Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 hehehe, hij doet het. ik moest hem even veranderen in: dini_IntSet(file, "BankCash", PlayerInfo[playerid][pBankCash]); Dat zag ik ergens anders in mn script staan. Heel erg bedankt voor al jullie hulp!! Reageren
thuron Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) sry, had double-post Bewerkt: 6 februari 2009 door thuron Reageren
thuron Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 omg.... nu werkt mn char-select niet meer...en word ik er vaker uitgekicked met een fout... iemand enig idee van deze problemen? Reageren
thuron Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 ik heb nog even gekeken, en ik weet zeker dat het aan het nieuwe stukje script gaat. Ik heb nml mn oude backup van vorige week gepakt, en daar deed de char select het wel, en werd ik er niet uitgekicked. Ik verander het stukje ondisconnect script: en char select was weg maar crashede niet meer... iemand enig idee?? hier het stukje script: public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { PlayerInfo[playerid][pAdmin] = 0; new string[256], file[128]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip)); format(file, sizeof(file), "/VirtualScriptingRP/Accounts/%s.ini", PlayerName); format(string, sizeof(string), "PART: %s(%i) disconnected (IP: %s)", PlayerName, playerid, playerip); aLog("Connections.txt", string); if(gLogged[playerid] == 1) { new Skin = GetPlayerSkin(playerid); if(Skin == 280 || Skin == 281 || Skin == 282) { dini_IntSet(file, "Skin", 0); } else { dini_IntSet(file, "Skin", GetPlayerSkin(playerid)); } GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip)); dini_IntSet(file, "HandMoney", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file, "BankCash", PlayerInfo[playerid][pBankCash]); GetPlayerPos(playerid, Float:PlayerInfo[playerid][pSaveX], Float:PlayerInfo[playerid][pSaveY], Float:PlayerInfo[playerid][pSaveZ]); PlayerInfo[playerid][pSaveInt] = GetPlayerInterior(playerid); dini_FloatSet(file, "X_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveX]); dini_FloatSet(file, "Y_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveY]); dini_FloatSet(file, "Z_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveZ]); dini_IntSet(file, "INT_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveInt]); GetPlayerHealth(playerid, PlayerInfo[playerid][pSaveHealth]); GetPlayerArmour(playerid, PlayerInfo[playerid][pSaveArmor]); dini_FloatSet(file, "SAVE_HEALTH", PlayerInfo[playerid][pSaveHealth]); dini_FloatSet(file, "SAVE_ARMOR", PlayerInfo[playerid][pSaveArmor]); } SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, playerid, 201); switch (reason) { case 0: { format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Timeout)", PlayerName, playerid); SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string); } case 1: { format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Leaving)", PlayerName, playerid); SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string); } case 2: { format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Kicked/banned)", PlayerName, playerid); SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string); } } TextDrawHideForPlayer(playerid, ZoneText[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textie[playerid]); TextDrawDestroy(ZoneText[playerid]); TextDrawDestroy(Textie[playerid]); gLogged[playerid] = 0; return 1; } Reageren
thuron Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 ik heb het probleem gevonden ... et was gwoon een domme copieerfout van me... tja, als je nie goed oplet, dan copieer je de OnPlayerRequestClass weg :P... en nu crashed ie ook niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.