Jump to content

Verscheidene problemen


Recommended Posts

Geplaatst:

hehehe, hij doet het. ik moest hem even veranderen in:

dini_IntSet(file, "BankCash", PlayerInfo[playerid][pBankCash]);

Dat zag ik ergens anders in mn script staan.

Heel erg bedankt voor al jullie hulp!!

Geplaatst:

omg.... nu werkt mn char-select niet meer...en word ik er vaker uitgekicked met een fout... iemand enig idee van deze problemen?

Geplaatst:

ik heb nog even gekeken, en ik weet zeker dat het aan het nieuwe stukje script gaat.

Ik heb nml mn oude backup van vorige week gepakt, en daar deed de char select het wel, en werd ik er niet uitgekicked.

Ik verander het stukje ondisconnect script: en char select was weg maar crashede niet meer... iemand enig idee??

hier het stukje script:

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
PlayerInfo[playerid][pAdmin] = 0;
new string[256], file[128];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip));
format(file, sizeof(file), "/VirtualScriptingRP/Accounts/%s.ini", PlayerName);
format(string, sizeof(string), "PART: %s(%i) disconnected (IP: %s)", PlayerName, playerid, playerip);
aLog("Connections.txt", string);
if(gLogged[playerid] == 1)
{
	new Skin = GetPlayerSkin(playerid);
	if(Skin == 280 || Skin == 281 || Skin == 282)
	{
		dini_IntSet(file, "Skin", 0);
	}
	else
	{
		dini_IntSet(file, "Skin", GetPlayerSkin(playerid));
	}
	GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip));
	dini_IntSet(file, "HandMoney", GetPlayerMoney(playerid));
 dini_IntSet(file, "BankCash", PlayerInfo[playerid][pBankCash]);
	GetPlayerPos(playerid, Float:PlayerInfo[playerid][pSaveX], Float:PlayerInfo[playerid][pSaveY], Float:PlayerInfo[playerid][pSaveZ]);
	PlayerInfo[playerid][pSaveInt] = GetPlayerInterior(playerid);
	dini_FloatSet(file, "X_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveX]);
	dini_FloatSet(file, "Y_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveY]);
	dini_FloatSet(file, "Z_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveZ]);
	dini_IntSet(file, "INT_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveInt]);
	GetPlayerHealth(playerid, PlayerInfo[playerid][pSaveHealth]);
	GetPlayerArmour(playerid, PlayerInfo[playerid][pSaveArmor]);
	dini_FloatSet(file, "SAVE_HEALTH", PlayerInfo[playerid][pSaveHealth]);
	dini_FloatSet(file, "SAVE_ARMOR", PlayerInfo[playerid][pSaveArmor]);
}
SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, playerid, 201);
switch (reason)
{
	case 0:
	{
		format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Timeout)", PlayerName, playerid);
		SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string);
	}
	case 1:
	{
		format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Leaving)", PlayerName, playerid);
		SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string);
	}
	case 2:
	{
		format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Kicked/banned)", PlayerName, playerid);
		SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string);
	}
}
TextDrawHideForPlayer(playerid, ZoneText[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textie[playerid]);
TextDrawDestroy(ZoneText[playerid]);
TextDrawDestroy(Textie[playerid]);
gLogged[playerid] = 0;
return 1;
}

Geplaatst:

ik heb het probleem gevonden ^_^ ... et was gwoon een domme copieerfout van me... tja, als je nie goed oplet, dan copieer je de OnPlayerRequestClass weg :puh::P... en nu crashed ie ook niet meer :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...