vinnieboy Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Hey ik zoek zo'n liedje kweet niet hoe het heet ik wil graag de naam weten hij gaat zo met zo'n vrouw die zingt in het duits: Eins Twei Drei chikie chikie swei ofzo Kweenie of ik het goed heb verstaan maar het is onder zon reggae deuntje.. Help me pls we vinden dit een lollig liedje en willen hem eens draaien xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Dit is Glukoza - Schweine. En te beluisteren op Vladivostok FM Bewerkt: 30 januari 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht : Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnieboy Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Oww lol ik dacht dat het een vrouw was xD Bedankt man Zin in braadworst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnieboy Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie Je moet natuurlijk in GTA IV naar het nummer bellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnieboy Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie Je moet natuurlijk in GTA IV naar het nummer bellen Ow lol hoe moest ik dat nou weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 HAHAHA misschien wat beter lezen ... Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie Je moet natuurlijk in GTA IV naar het nummer bellen Ow lol hoe moest ik dat nou weten Lees het vetgedrukte maar eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnieboy Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Hehe me profiel is ook weer gepimpt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Ow lol hoe moest ik dat nou weten Uhm, ik weet niet hoe oud je bent maar je had natuurlijk ook wel kunnen weten dat je dat in GTA IV moest bellen. En natuurlijk bestaat zo'n nummer niet in Nederland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Dat ga ik opschrijven en op school zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie Je moet natuurlijk in GTA IV naar het nummer bellen Ow lol hoe moest ik dat nou weten jij bent kaolo dom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie Je moet natuurlijk in GTA IV naar het nummer bellen Ow lol hoe moest ik dat nou weten jij bent kaolo dom Misschien is hij 11 of 12 jaar en wist hij dat niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Dat is dit.... Glukoza - Schweine (ook ik heb er lang naar moeten zoeken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.