iLoveGta Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 hey, ik zit met een vraag ik hoor hier van sommige dat je demo's kan spele van een bepaal soort spelle nwelke zijn dat en waar kan je ze downloade of wat dan ook gtrzzzz :lol: Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Ha, FileFront GameSpot Beste ter wereld Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 waarom zou je demo's dloaden? ze mollen je pc! Reageren
The Godfather Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 ??? wel als je XP demo's download voor op een '98 computer Reageren
RTS Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 waarom zou je demo's dloaden? ze mollen je pc! Lekker vooroordeel weer hoor. Zoals The Godfather al zei, neem XP. Reageren
Sasuke Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 waarom zou je demo's dloaden? ze mollen je pc! Zou voor jou geen probleem zijn, jij kan je PC maken. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 waarom zou je demo's dloaden? ze mollen je pc! Kom eens met een goede onderbouwing waarom dat zo zou zijn? Brandt je moederbord door, springt je beeldbuis? ik zit met een vraag ik hoor hier van sommige dat je demo's kan spele van een bepaal soort spelle nwelke zijn dat en waar kan je ze downloade of wat dan ook Kijk eens op bijv. download.com. Of type in google de naam van het spel dat je wilt + demo. Dan kom je over het algemeen op de officiele pagina van de maker waar je een demo kunt download mocht hij er zijn. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 waarom zou je demo's dloaden? ze mollen je pc! Ik denk dat hij illegale software bedoeld. Want ik heb nog nooit een demo gehad waar een virus of iets dergelijks opzat. Reageren
The Godfather Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 hij wou een modification voor Age of Mythology downloaden. Bleek dus dat een "Trojaans paard een virus is, en geen mod :-)" Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 wie ik? ik heb die uitbreiding, en ik bedoel... het is slimmer om de volledige versie te kopen en niet de demo te d-loaden... en nee, ik neem geen XP!!!!!!! :angry: :angry: echt een k*nk*r k*t besturingssystem Reageren
BrokenTable Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 wie ik? ik heb die uitbreiding, en ik bedoel... het is slimmer om de volledige versie te kopen en niet de demo te d-loaden... Alleen het verschil is: het ene is gratis en het andere kost geld. en nee, ik neem geen XP!!!!!!! :angry: :angry: echt een k*nk*r k*t besturingssystem Onderbouw nou eens je uitspraken of type niets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.