lolz998 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Hallo, Ik ga een nieuwe pc kopen en ik zoek er een die GTA IV op maximale graphics vlot kan draaien. Mijn budget is 700 eur (zonder scherm). Ik heb deze gevonden, kan deze GTA IV op maximale graphics vlot draaien? Nog suggesties voor andere (betere) pc's van dezelfde prijs? Dit zijn de specificaties: - Intel® Core™2 Quad processor Q8200* (2,33 GHz, 4 MB L2 Cache, 1333 MHz FSB) - NVIDIA® GeForce® 9600 GT Videokaart met 512 MB GDDR3 memory, HDMI-aansluitingen, DirectX® 10 en HDCP ondersteuning - 4GB werkgeheugen - 1 Terabyte (1000 GB) harde schijf met GreenPower™-technologie Mvg Samuel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Je hebt ook een voeding nodig, neem daarvoor 650 watt. Bespaar hier op de harde schijf en neem bijvoorbeeld een samsung spinpoint, deze zijn snel en spotgoedkoop. Het geld wat je ermee bespaart kun je dan weer uitgeven aan een beter vga, zoals een GTX260 of iets in die richting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolz998 Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 De pc is een Medion Akoya P7300 D Ik kan hem niet laten configureren bij die winkel (Aldi), het is een pakket. En als ik er dan nog andere een grafische kaart bij moet kopen dan zit ik ver boven mijn budget. Een andere pc dus? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) je kunt beter zelf samenstellen, en bij de aldi zou ik al helemaal niet kopen. Ik neem aan dat je al een kast hebt, maak deze gewoon helemaal schoon en koop gewoon nieuwe voeding, hdd, mobo, cpu, geheugen en vga. Dan heb je precies zoals jij het wilt. hier ff een lijstje; mobo, 69 euro http://www.alternate.nl/html/product/Moede...3=Socket+AM2%2B cpu, 175 euro http://www.alternate.nl/html/product/CPUs_...3=Socket+AM2%2B 4gb geheugen 89 euro http://www.alternate.nl/html/product/Geheu...amp;l3=DDR2-800 vga, 169 euro http://www.alternate.nl/html/product/Grafi...PCIe&l3=ATI voeding, 99 euro http://www.alternate.nl/html/product/Voedi...l3=tot+600+Watt hdd, 79 euro http://www.alternate.nl/html/product/Hardd...p;l3=3%2C5+inch met dit kom je onder je budget uit en zou je misschien nog een betere koeler kunnen kopen voor je cpu waardoor je cpu overclocked kan worden(bijv naar 3GHz, dan heeft hij dezelfde kloksnelheid als de phenom2) Bewerkt: 30 januari 2009 door wesley123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolz998 Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Bedankt, Ik zal eens gaan zien in pc-winkels in de buurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lodfried Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Hey, ik ben ook van plan een nieuwe computer te gaan kopen namelijk een Dell studio XPS desktop. specificaties: -Processor: Intel® Core™ i7 Processor 920 (2,66 GHz, 8 MB cache, 4,8 GT/sec.) -Videokaart: 512 MB ATI® Radeon™ 4850 grafische kaart -RAM: 4GB 1.067 MHz Tri Channel DDR3 (4 x 1.024) -Harde Schijf: 750 GB Seriële ATA-harde schijf (7.200 rpm) Geschikt voor GTA IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Hey,ik ben ook van plan een nieuwe computer te gaan kopen namelijk een Dell studio XPS desktop. specificaties: -Processor: Intel® Core™ i7 Processor 920 (2,66 GHz, 8 MB cache, 4,8 GT/sec.) -Videokaart: 512 MB ATI® Radeon™ 4850 grafische kaart -RAM: 4GB 1.067 MHz Tri Channel DDR3 (4 x 1.024) -Harde Schijf: 750 GB Seriële ATA-harde schijf (7.200 rpm) Geschikt voor GTA IV? Die gaat GTA IV goed draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lodfried Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Echt waar? ik ben blij dat te horen. :D :cya: _O_ :dans: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaSlave Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Echt waar? ik ben blij dat te horen. :D :cya: _O_ :dans: Misschien voor een Nvidia kaart gaan? Want ik hoorde van iemand op xfire, hij redelijk veel problemen heeft met zijn ATI Radeon HD4870 X2, en zelf heb ik een GTX260, en loopt het spel vloeiend. Je kan ook voor de MSI GTX280 gaan die is bij Alternate 275euro.Dan ben je ook gelijk 100% future proof Bewerkt: 1 februari 2009 door GtaSlave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lodfried Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Over de videokaart maak ik mij niet al teveel zorgen maar is mijn processor met 2,6 Ghz wel goed genoeg? Ik heb al vaak gehoord dat GTA IV beter te spelen is met een 3 Ghz zonder al te veel problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Over de videokaart maak ik mij niet al teveel zorgen maar is mijn processor met 2,6 Ghz wel goed genoeg? Ik heb al vaak gehoord dat GTA IV beter te spelen is met een 3 Ghz zonder al te veel problemen. Het is een Core i7! Het gaat bij een processor niet alleen om de kloksnelheden! De Core i7 is Intel's nieuwste CPU! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lodfried Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Ah... oeps srry dus eigenlijk is deze pc perfect geschikt voor GTA IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Ah... oeps srry dus eigenlijk is deze pc perfect geschikt voor GTA IV? Geen twijfel mogelijk, hij kan het spel met gemak draaien op de hoogste settings. Dat zou toch moeten.. Bewerkt: 1 februari 2009 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lodfried Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) bedankt aan iedereen!! :tu: ^_^ Bewerkt: 2 februari 2009 door lodfried Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.