pat35 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Hey mannen, ik heb een (voor mij)(voor de genen die het niet SNAPPEN!!) nieuwe grafische kaart aangeschafd, een ATI Radeon HD 2900 Pro, en sinds kort ervaar ik verscheidene problemen van een grafische aard. Een kennis van mij beschreef het als "artifacts", maar ik weet niet hoe het heet, vandaar de foto. Kan iemand mij hierbij helpen. Bij farcry 2 doet hij hetzelfde, maar vreemd genoeg bij COD 4 niet. Alle hulp of opmerkingen zijn welkom Bewerkt: 31 januari 2009 door pat35 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 check de temperaturen van je vga, als ze boven de 60 zijn is het beginnende artifacts en moet je iets aan de koeling kan doen. Wat ik sowieso kan adviseren is om de bekabeling naar de zijkanten toe te tapen en de kast stofvrij maken om optimale airflow te hebben. speel ook ff met je settings etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pat35 Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 check de temperaturen van je vga, als ze boven de 60 zijn is het beginnende artifacts en moet je iets aan de koeling kan doen.Wat ik sowieso kan adviseren is om de bekabeling naar de zijkanten toe te tapen en de kast stofvrij maken om optimale airflow te hebben. speel ook ff met je settings etc. Ik heb de pc gestofzuigd, extra fan aangebracht en met de settings gespeeld tot ze 800/600 stonden met alles op low, en het probleem blijft. Ik snap hier niets van, is de kaart misschien kaduuk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Jouw kaart kun je niet nieuw noemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 het gaat om het idee dat de kaart nieuw is, dat is geen reden aangezien mijn vga(HD2600XT) geen problemen geeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pat35 Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Jouw kaart kun je niet nieuw noemen. Oh,oh... hardie f*****g har.... nieuw voor mij wijffie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Jouw kaart kun je niet nieuw noemen. Oh,oh... hardie f*****g har.... nieuw voor mij wijffie. Als hij "nieuw" voor jou is, hoeft dat niet te zeggen dat het nieuwe hardware is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pat35 Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Jouw kaart kun je niet nieuw noemen. Oh,oh... hardie f*****g har.... nieuw voor mij wijffie. Als hij "nieuw" voor jou is, hoeft dat niet te zeggen dat het nieuwe hardware is. Lood om oud ijzer KINDEREN!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.