Jump to content

Last art©

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

~Eerste topic op GTAforum~

Ik ben een Photoshop noob... don't flame please... bovenste is het nieuwst... onderste het oudst ofc.

ebf77c75d8.png

Slecht... belichting is bad... tekstplaatsing is slecht + C4D gebruik is slecht...

97ede1df6d.png

Was hier ook niet echt over te spreken

Choppersignature.png

Deze sig na tijden weer eens het photoshop gevoel terug gekregen (Break gehad van 1 jaar). gewoon lekker knoeien met C4D's, persoonlijk had ik het gevoel alsof het rendiertje door het bos liep, zonder stocks ;)

5e6bcfbf33.png

no comment... hij is way to messy.

439bc0cb8e.png

Ik vond hem wel mooi... simpel kan heus wel mooi zijn.

8e10250257.png

Was heel blij met het resultaat

fmasigdd8.png

Favorite, precies wat ik in gedachten had. btw. Alle licht effecten heb ik zelf gecreeërd. De render was alleen ed

Bewerkt: door Monkey.D.Frikandel
Geplaatst: (bewerkt)

Erg leuk hoor, ik irriteer me alleen mateloos aan dezelfde, simpele fonts die je in elke signature weer terug laat keren. Niet lullig bedoelt hoor, maar 'Frikandel' is niet echt een passende naam bij dit soort signatures of beter gezegd creaties in het algemeen. Download er dus gerust een paar op het internet en kijk echt wat er bij de signature past. En anders laat je de tekst weg, het is echt geen verplichting. Vooral als je er nog niet zo goed mee om kan gaan is het soms beter om er geen moeite aan te verspillen. Zelf ben ik er dramatisch in en laat ik af en toe zelfs anderen aan me tekst sleutelen.

Maar goed, leuke signatures en vooral de tweede spreekt me ontzettend aan. Prachtig wat je met die render hebt gedaan en dan specifiek het haar. Border leidt daar ietwat af, maar dat is geen punt. Je bent aardig op weg om jezelf een stijl aan te leren. Volg rustig wat tutorials want je komt er vast wel.

Bewerkt: door Jay;

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...